19 Ağustos 2010 Perşembe

İki keLam..

"Sen iyi biri değiLsin neden iyi şeyler duymak istiyorsun?!!"

Korku,korkmak,o ne der.? bu ne der?
kimden?
Aileden,çevrendekilerden vs.
Aslında korku diye kestiriLip atılamaz bu.!Şu an uygun keLimeyi bulamıyorum ama tam olarak korku değiL işte.
Misal şöyle.Yanlış bişey var. Yapmaman gerek ama yapıyosun.Yaparsında.Sorun değiLdir senin için.Tek korkun ailenenin duyması ya da başka biriLerinin.Kendin aslında o şeyi yapıcak kadar basit,salak,korkak ve hatta iğrençsindir.Tek derdin o duymasın, bu bilmesin.Yani aramızda kalıcak olsa herşey, bu cihanın kayışLarı ciddi manada kopar.
Varsın duyan,bilen ailen olsun.Kızsınlarda.Düzelmezsin zaten.Boşver takma.
Ama bu kadar basit mi?!
Beynin bu kadar boşluk mu doLu.?!
Varsın kimse duymasın, oh ne ala mı o zaman.?
Gören biri var herşeyi hem de.!
Azıcık o tek yönLü çalışan beynini kullan.Farket.Kurtar kendini bi zahmet.!

"Bu alem geçmiş kendinden ne geLir elden" sadece şarkı sözlerinde kaLsın

Elden bi sürü şey gelirde, içimden gelmez.Bahane bulurum.Bende dünyalığım. .
Neyse burdan gerisi iç hesapLaşma.

Asıl buraya not etmek istediğim şey ,ileride her daim hatırlamalıyım bunu.

Tükürdüğümü çok iyi yaLarım,hiç iz bırakmam ve hatta midem dahi bulanmaz.!!

Yeni farkettim bunu.
heLaL bana. .

2 yorum:

arzu-keş dedi ki...

farkında olmak bu olsa gerek. yaşla da ilgisi yok bunun. yaşadıklarınla ve görebilmekle alakalı. çoğu zaman başkaları ne der, ne düşünür diye korktuk. kısıtladık kendimizi. ve çoğu hayalimizden vazgeçtik...yani; başkalarını kırmamak için kendimizi kırdık. ama madalyonun birde diğer yüzü var sevgili münzevi kişilik. senin de söylediğin gibi yani. her hayalimize yada her düşüncemize balıklama atlamak gibi bir lüksümüz yok. çünkü hayat bazen doğru olduğuna inandığımız şeylerin aslında ne kadar da yanlış olduğunu gösteriyor bize. ya da tecrübe edinenler bunun yanlış olduğunu söylüyor. herşeyin cevabı kalpte aslında. yapmak istediğin şeyi önce kalbine sor. eğer içinde tereddüt yoksa ve kalbin rahatsa zaten cevabı almışsın demektir.

münzevi kişilik dedi ki...

Ne denir ki?
duygularımın kalan kısmına tercüman oldun sevgili "Arzu-keş"