29 Ağustos 2010 Pazar

Fikir,zikir ,şükür:D



Yaz kızım.

Yazı yazasım var.Öyle saçmalamak amaçlı ve ciddi manada içimi dökmek istediğim bir şeyler blog.Başlıyorum bak.

Efenim bugünden başlayalım.Sabah 10 sularında evden çıktık.Nereye.?
Kitap fuarı vs.işte.Kitapları aldık.Hadi gelmişken Sultan Ahmete'de uğrayalım dedik ve yürümeye karar verdik.ıyğğğ vermez olaydık.Yol uzun,hava sıcak,insanlar yorumsuz.s
Yol boyunca vitrinlerdeki onca güzel şeye bakamadan tabana kuvvet dedim.Üzüldüm sıkıldım,bunaldım.Varacağım yere vardım.Şükür ki orada manzara daha iyidi.(istisnlara sözüm yok tabi)
Bu ara ihtiyacım olan bi ortamdı iyi geldi işte.Sultan Ahmet Cam'nin orada bi banka oturdum.3 saat boyunca kalkmadan geçenleri seyrettim.Hoş tablolar vardı yani gençler:D Aferin onlara.
Bir sürü yürüyen kültür artığı falan sonra.Farklı kültürmüş peh yani:P
Sonra bi çift vardı.Turistler işte. Seyahete gelmişler,sanırım evliliklerinin ilk yılları ve mutlular çok.Allah bozmasın.İşte düşündüm, öyle güzel bi çift ki...
Sonra iftara Fatih'e geçtik.Seviyorum orayı dokuzuncu sınıftan beri, yaşanılası bi yer.Huzur Sokağı'nı okuduğumda, yani seneler önce çok etkilenmiştim onla başlamıştı işte.Ama geçti unuttum o kitabı.Kirlettiler çünkü.Hürriyet'in pazar günleri son sayfasında gereksiz bi bölüm vardı.İşte o bölümde hatta kesmiştim bunu.5 adımda İslamcı'yı tanımak diye bi abukluk vardı.Yok Bilal ismini duyunca aklına 'Huzur Sokağı' geliyorsa vik vik vik gibi aptal şeyler.
Neyse.
Asıl mevzumuz benim beyinsizliğim.İşime gelmeyince hayatta bazı şeyler yani istediğim gibi olmuyorsa istediklerim, hemen bi kendimi kaybediyorum.Bildiklerimi unutuyorum. Acizsin, muhtaçsın.Yüz çevirmek. Haşa !
İşte biliyorsun bazı şeyleri niye unutuyorsun ki.Hayırlısı böyle diyebilmeli,sindirebilmelisin bazı şeyleri.Şükür ki böyle aptallaşınca kendime getiren dostlarım mevcut.
Evet artık kitaplara gömülüyorum.Kendime gelebilmek için.İnzivaya çekiliyorum hatta.
Hatta şöyle koyacağım şurda sağ tarafta bi yere.
Ne yazdım ben yahu..?
Hiç böyle saçmalamazdım.Ordan,burdan,şurdan.:d

Allahualem.d

Sonuç olarak;
Benim bir kitaptır arkadaşım, muhabbeti yarım kalır.
Zaman sanığım olsa şimdi, idam ederim adı kalır
Senden korkum olmasa kurşun, kafama ellerim hediye alır
Anlaman zor ya neyse, ahım gider vahım kalır
(s.kajmer)


P.S: he birde 1001 icat geziLesi.Çok beklediğim gibi diiLdi ama oLsun.

Hiç yorum yok: