29 Ağustos 2010 Pazar

Fikir,zikir ,şükür:D



Yaz kızım.

Yazı yazasım var.ÖyLe saçmaLamak amaçLı ve ciddi manada içimi dökmek istediğim bişeyLer blog.BaşLıyorum bak.

Efenim bugünden başLıyalım.Sabah 10 suLarında evden çıktık.Nereye.?
Tüyap kitap fuarı vs.işte.KitapLarı aldık.Hadi gelmişken Sultan Ahmete'de uğrayalım dedik ve yürümeye karar verdik.ıyğğğ vermez olaydık.YoL uzun,hava sıcak,insanLar yorumsuz.s
YoL boyunca vitrinlerdeki onca güzel şeye bakamadan tabana kuvvet dedim.Üzüldüm sıkıldım,bunaLdım.Varacağım yere vardım.Şükür ki orada manzara daha iyidi.(istisnlara sözüm yok tabi)
Bu ara ihtiyacım oLan bi oratamdı iyi geldi işte.Sultan Ahmet caminin orda bi banka oturdum.3 saat boyunca kalkmadan geçenleri seyrettim.Hoş tablolar vardı yani gençlerr.:D Aferin onLara.
Bir sürü yürüyen küLtür artığı felan sonra.FarkLı küLtürmüş peh yani:P
Sonra bi çift vardı.Turistler işte. Seyahete geLmişLer,sanırım evLiLiklerinin iLk yıLLarı ve mutLuLar çok.AlLah bozmasın.İşte düşündüm öyle güzeL bi çift.Öyle.
Sonra iftara Fatih'e geçtik.Seviyorum orayı dokuzuncu sınıftan beri, yaşanıLası bi yer.Huzur sokağı'nı okuduğumda, yani senler önce çok etkilenmiştim onla başlamıştı işte.Ama geçti unuttum o kitabı.Kirlettiler çünki.Hürriyetin pazar günleri son sayfasında gereksiz bi bölüm vardı.İşte o bölümde hatta kesmiştim bunu.5 adımda islamcıyı tanımak diye bi abukluk vardı.Yok Bilal ismini duyunca aklına 'Huzur Sokağı'geliyosa vik vik vik.AptaL bişeyler işte
Neyse.
AsıL mevzumuz benim beyinsizliğim.İşime geLmeyince hayatta bazı şeyler yani istediğim gibi olmuyosa istediklerim, hemen bi kendimi kaybediyorum.Bildiklerimi unutuyorum.Acizsin,muhtaçsın.Yüzçevirmek.Haşa. Yani yok diil o kadar tabi ama .
İşte biLiyosun bazı şeyleri niye unutuyosun ki.HayırLısı böyle diyebilme,sindirebilmelisin bazı şeyleri.Şükür ki böyle aptallaşınca kendime getiren dostlarım mevcut.
Evet artık kitaplara gömülüyorum.Kendime gelebilmek için.İnziva çekiLiyorum hatta.
Hatta şöyle koyucam şurda sağ tarafta bi yere, okuycamda okuycam. Her hafta değişik oradaki kitaplar inş.:) neyse detaya inmeyeLim .
Ne yazdım ben yahu..?
Hiç böyle saçmalamazdım.Ordan,burdan,şurdan.:d

Allahualem.d

Sonuç olarak;
Benim bir kitaptır arkadaşım, muhabbeti yarım kalır.
Zaman sanığım olsa şimdi, idam ederim adı kalır
Senden korkum olmasa kurşun, kafama ellerim hediye alır
Anlaman zor ya neyse, ahım gider vahım kalır
(s.kajmer)


P.S: he birde 1001 icat geziLesi.Çok beklediğim gibi diiLdi ama oLsun.

Hiç yorum yok: