5 Ağustos 2010 Perşembe

Ne istiyorum...?!!


Ihım..
Bugün sabah erkenden yola çıktık bir arkadaşımla.İstikamet ösym felan filan.
Ordan sonra internet cafede işimizi halledelim dedik.Demez olaydık.Yok arkadaş yeryüzüyle aynı seviyede bir int.cafe yok.Yani pek int.cafe kültürümde yoktur ne yazık ki.İlk kez şöyle bir girelim dedik,mecburi olaraktan.Zar zor bulduğumuz birinci int.cafe,fazlaca yüksekteydi.Beşinci katta.Zaten oranın anısıda vardı.Hadi neyse buna girmeyelim dedik.Birinin tam kapısına geldik.

-ben girsem arkamdan gelir misin.??

-cık ya yapamıycam.
Bilmiyorum yani diğeri de yerin dibindeydi.Tuhaf çık çık bitmiyo.Labirent gibi merdivenler.Ne lan,ne yani.??Altı üstü int. cafe.Ne bu gizem? Ne var o kapıların ardında.Merak ediyorum yani.
Ha,bir de bay-bayan yani bu int. cafeler.Şu malca anlayışları bırakın please.!
İnt.cafelerin gizemi bitsin istiyorum.Rahatça girip,çıkalım yani.
neyse.


Şey istiyorum sonra Avrupa Yakası yeniden başlasın .Ya da ona benzer bişey.Onun gibi işte."Burhan"olsun yine felan filan...Aynı bölümleri izlemekten böö geldi.Replikleri ezberledim neredeyse.(abartı xd.) Duy sesimi Gülse Birsel.Bunu sen yaparsın ancak.sevgiler.(:

Sonra özgüven istiyorum.Cesaret belki biraz.Yani bu aralar iyi gibi durumum.Şükür.Ama şu okulda olduğu gibi olsun.En çok bunu istiyorum.Lazım lazım.Fazlaca.Şimdiden özgüvenimin beni bulması lazım.İleride lazım olucak çokca.Bir de şu özgüveni tavan yapmış insancıklar benden uzak dursun istiyorum.Ayrı dünyaların insanlarıyız.Piskolojimi bozuyosunuz.Defolunuz etrafımdan.! Lütfen.
neyse.

"Caf Caf" aldım bugün.Birkaç aydır okuduğum sayıların en mükemmeliydi diyebilrim.Tek seferde okudum.Beğendim.Hep böyle devam etsin istiyorum. Artık başka bir bayiden alıyorum.
-Caf Caf mı..?? ( şaşırma,sırıtma.)
Off.neyse.

Bunu söylememe bile gerek yok.Tabi ki zaman geçsin istiyorum.Ve şöyle bir durum mevcut.Karalamalarıma baktımda bu isteğimi ilk dile getİrdiğimden bu yana tam 5 ay 12 gün geçmiş.Bir birnevi gerçekleşiyo yani.Aşama aşama.:D Zaman geçmiş.

Diğerlerinden de umutluyum yani.Daha birçok şey var ama bu kadar yeter.
Bir şarkı sözü vardı ama."İstemekle olsaydı herşey..."
devamını şimdi hatırlıyamıyorum.Beynimi zorlıyamıycam .Bu ara zorlamaya gelmiyo zaten.Neyse Caf caf'dan bitiriyoruz bu yazıyı;


No no nola kalb-i nalan o o olsa şad ü handan.
Se se seyr-i vech-i canan ca ca cana can fezadır.

(İnleyen kalp sevinip gülse şaşılmaz;çünkü sevgilinin yüzüne bakmak cana can katar)

bitti.

Hiç yorum yok: