24 Temmuz 2010 Cumartesi

Arabesk'e BağLamak. . .

BugünLerde tv'de dolanan bir rekLam fiLmine sarmış durumdayım.İsim vermesemde anLıcaksın blogum.RekLam başladığı an da olduğum yerde kalıyo,rekLamı sonu kadar izliyorum.Ve istemdışı salak bir güLümseme.İlk izledğimde "güzel şarkıymış aslında" dedim içimden.Süper şarkıymış xd.SöyLiyende itici geLirdi ama şimdi pek bi değişik geLdi işte..(:

Taksimde geçiyo reklam sanırım.Hatta saatte yazıyodu ya neyse.Videosunu baktım bulamadım şimdi.Manyak mıyım ne.?? işte şudur;
Mevsim bahar olunca
Aşk gönüle dolunca
Sevenler kavuşunca
Yaşamak ne güzel

Hoş güzeL yani.

BunLa bitse gene iyi.Geçen gün "Pal fm" de bi program arasında Sertap ERENER çaldı.Ben mi ilk kez duydum bilmiyorum.Onun söylediğini biLmiyodum yani.Ne oluyo cover mı.?? ( böyle mi yazılıyo bu bilmiyorum tam ama..xd..) şu şarkı o da;

yola cikmiş ariyorum
kaybettigim aşkimi

sakın bana umit verme
seveceksen başkasini
...
ikimiz bir fidanin
guller acan daliyiz
sen benimle, ben seninle
bu hayati yaşamaliyiz
severek birbirimizi
hayatta hep gulmeliyiz

Vayy be baya bi dinliyorum yani. Ruh halim gidip geliyo.Tuhaf.Sagopa'nın bi şarkısıda yeni albümden başı aynı arbesk gibi geliyo.Taktım yani.Daha bir sürü var.Sevemem ki ben arabesk felan.Demek ki seviyomuşum.İçiMde bastırıLmış duygularım varmış.Ve en ufak bir kıvıLcımda su yüzüne çıkmışlar.Çocukluğuma felan inmek lazım diye düşünüyorum.

Neyse uyku. ..

not: arabesk severLere saygım sonsuz. ..(:

5 yorum:

Adsız dedi ki...

.dd evt evt bende seviyore onları ablacm.d
(yalnız okurkene koptm.dd
bendende saygılar((: .d .p

Münzevi Kişilik dedi ki...

Sende mi büşş..:d:d bak hiç dillendirtmemişiz birbirimize xd xd işte sosyal çevrenin üzerimizde oluşturduğu baskı:D:D.D

Shalott dedi ki...

arabesk, rock, hip-hop yada metal müzik...her ne olursa olsun, önemli olan sana iyi hissettiren ritmi dinlemek. içinde olanı görmen ve kabul etmen çok güzel birşey. sen 7 renksen eğer o renkleri yaşamalısın münzevi kişilik. sevgiyle kal :)

Münzevi Kişilik dedi ki...

Çok tşk ettim yorum için arzu-keş..(:
Çokca hakLısın,yeni farkına varıyorum bende bunun.Eğer 7 renksem kim ne der ise desin yaşamalıyım o 7 rengi..(:

Shalott dedi ki...

işte bu. aferin sana ;) :)