17 Ağustos 2009 Pazartesi

Hepsi Hepsi Hayat Nasıl Olsa..


Nedendir bilmem ama bilgisayarı açtım,ne msn de kimse var ne orda ne burda.Bugün kötü bigün müdür anlaymadım.Kötülüğünü tam kestiremesemde,bildiğim tek şey var,bugün;tatilimin bitiş günüdür.:(

Artık lise son sınıf öğrencisi oldum ve bunun getirisi olarak ÖSS ve dershaneyi geçen seneye nazaran daha fazla ciddiye almak zorundayım. Yarın sınıfların belirlenmesi için dershenede bir deneme sınavı olucak.Düzey belirleme sınavı, isme bak ya..ne şimdi bu sınavda başarılı olmazsam ben seviyesiz mi olmuş olucam.Puff çokta umurumda..!! Ne kadar böyle düşünüyo olsam bile bu sınava eşşek gibi çalışmak ve başarılı olmak zorundayım.Bu böyle..Bu senemim nasıl geçeceğini az buçuk kestirebiliyorum,deneyimim var OKS den.Hoş onun sonu hüsranla bitmişti ama olsun.Yakında, çok yakın bir zamanda bilgisayar yasağına maruz kalıcağımı da hissediyorum.Bu yıl nefret edeceğim başlıca diyaloglar olucak mesela:

Anne-Baba: Yavrum bak,bu sınav senin geleceğin için çok önemli çok çalışman lazım biliyosun.Biz,bu zamana kadar sana elimizden gelen maddi manevi desteği sağladık, artık bundan sonrası senin azmine kalmış..bırak tv'yi,pc'yi,müzik dinleme bu sene nolur sanki..?? Bunların hepsi senin iyiliğin için biliosun.Sen,bir seneni vericeksin,sonra bütün yıllar senin olucak.( klasik cümle).Ama tabi kazanamazsan dünyanın sonu diil biliyosun kızım.(yersen tabi.) Ya tamam benim iyilimi düşünüyolar,biliyorum onları çok seviyorum ama klasik nasihatlardan nefret ediyorum!!

( Akaraba ziyaretleri ben gitmesem bile onlar gelir mutlaka)

x kişisi-eee sınava da az kaldı,nasıl gidio bakalım çalışmalar??

( Ben daha cevap vermeye yeltenmeden)

Annem-Valla kafasını kaldırğı yok,kazanıcak inşş zorladık felan ama çalışıyo artık.( Doktor,mühendis vb favori mesleklerden biri olucaktır onun kızı).

Sonra bi de deneme sınavları Allahım yaa..sözylicek bişey bulamıyorum.

Kaç net..?? Kaç net..?? Kaç.. net..?? Size ne kardeşim ya,rahat bırakın beni sınav benim ,net benim..!!

Sonar ders çalışmaya motive etmek için ; sınava tamı tamına 245 gün, 46 hafta, 3 saat ,30 dakika,25 saniye kaldı.. Yuhh yani başka işin gücün yok bunu hesaplıyosun ya..En yakın arkadaşlarınız ( dikkat çekerim dost demiyorum) arızalaşmaya başlar,çünkü artık rakipsinizidir.

Bu ve bunlar gibi birçok hadiseyle karşı karşıya kalacağım 365 gün 52 berbat haftalık bir eğitim, öğretim ve dershane yılı beni beklmektedir. Ne diyim hakkımda hayırlısı olsun.Benim gibi birçok kimse var biliyorum,hissediyorum onları Allah hepimize kolaylık versin.Zor bi yıl olcak,sonu güzel biter inşallah.



DİPNOT:"Hepsi hepsi hayat nasıl olsa" Zardanadam adlı grubun müthiş ötesi süper şarkısıdır.Herkese tavsiye ederim.Başlık bulamadım idare edin(:

Hiç yorum yok: