19 Ağustos 2009 Çarşamba

Birileri..


Evet,"birileri" şu hep mutlu olan,ama sizin hayatınızı mahveden birileri.Bazen dershanede yanınızda oturan ve kolejde okuduğunu bastıra bastıra vurgulayan,kendini bi halt sanan birileri..Ama nedense yapılan sınavda aynı sınıfa düştüğüm beyni boş,kendini bi halt sanan birileri.. Dersle alakası olmamayı bi halt sanan ve sizi uyuz eden birileri.. Ya da şu kritik senede sınava hazırlandığınız anda duygularınızı ve geleceğinizi altüst eden birileri..Otobüse bindiğinizde sizi rahatsız eden,bağıra bağıra konuşan birileri..Sırf arkadaş edinmek için yalakalık yapan birileri..En yakın arkadaşınız olmalarına rağmen ,hareketleriyle uyuz eden, hayatınızı çekilmez yapan birileri..Yüzünü görmeyi dahi istemediğimiz, sürekli sahte gülücükler atan birileri..


İşte bu saydığım ve bir o kadar da sayabileceğim "birileri" hayatımızı mahvediyor ve mahvetmekte.! Ama ben buna izin vermiyeceğim ve değer verdiğim, beni anlayan ve benim gibi olan nasıl tanımlıyabileceğimi henüz kestiremediğim,kimse(ler) inde hayatının mahvolmaması için uğraşacağım.:( "Birileri" nin hayatımızı mahvetmesine izin vermeyelim..!!
Bu kim olursa olsun,tabi başkalarının hayatını da mahvetmemeye özen gösterelim.


Gelelim diğer ^^birileri^ne işte bu birileri ise kelimeleri kifayetsiz bırakan birileri..Hayatımıza girmelerine izin vermekten çekinmemiz gereken,her zaman bizim iyilğimizi düşünene birileri..Hatta abartmıyorum bazılarının yüzüne bakınca dahi anlaşılıyor bu;o kadar masum, o kadar güzel bir ifade varki yüzlerinde, anlatamıyacağım birileri..Ya da konuştukça mutlu olduğumuz,bizi gülümsetebilen,onlar için her şeyi yapabileceğimiz birileri.. Sıcacık gülümseyişleri,söylediklerinin içtenliğiyle bizi mest birileri..Her zaman hayatımızda yer almasını istediğimiz birileri..

Bu yazıyı yazdım ama ben hangi "birileri"yim bilmiyorum. Ama hayatımda güzel birilerini istiyorum..(:

Hiç yorum yok: