12 Aralık 2011 Pazartesi

Olmadı,olmuyor !

Olmuyor,belki de hiç olmayacak bilmiyorum.İçimde birşeyler var. Söküp atamıyorum,engel olamıyorum. Sanki hep böyle devam edecekmiş gibi. Sanki hiç bitmeyecekmiş gibi.
Belki her şey çok daha güzel olacak zamanla ama ben bu ihtimali imkansız görüyorum. Eksik, hep eksik bir şeyler. Ne zaman tam olabildi ki??
Bu kez tamam diyorum,evet bu kez tamam. Sonra ne oLuyor peki.? Sadece tek bir kelimeyle  yıkılıyor en sağlam kararlar.
Ve acı da olsa anlıyor insan,yalnızlıktan öte köy olmadığını..Sadece alışmak gerek,içine atmak,biriktirmek.
Susmak sonra,düşünmemek ve kaybolmak kalabalıklarda.Boğulmak,sesliklerde.Ve yok olmak akıp giden zamanla...
İşte bu derece umutsuzum Rabbim!
Sadece ferahlık istiyorum..
Kalbime bir ferahlık ver,ömrüm senin olsun..
Sonbaharı al kalbimden,baharı yaşamasam da olur.
Herkesi al ömrümden,yalnız sen kal nolur !

10 yorum:

Adsız dedi ki...

ahhh dostum yaaa :( Allah yardımcın olsunn. . .

Es'G dedi ki...

yalnızlık... 17 ağustos 2011 yoğun bakımdaki ilk günüm... ordaki yalnızlık çok başka münzevicim. Allah her zaman bizimle. aslında hiç de yalnız değiliz...

Adsız dedi ki...

'insan, acıda olsa anlıyor yalnızlıktan öte köy olmadığını...'
bazen cümlelerimi ağzımdan çalıyorsun sanki..

Münzevi Kişilik dedi ki...

Cümleleri kimin ağızından çaldığımı bilmek isterim sayın adsız?

Adsız dedi ki...

uvv :) tam 1 sene 5 ay 15 gün sonra aklıma gelen bi yorum :)neden geldi acaba? ilginç.
not: cümlelerimi ağzımdan çaldığını yeniden farkettim :)

Münzevi Kişilik dedi ki...

Matematiğim pek iyi değildir hesaplayamam ne zaman sonra yorum yaptığını belki ama çok iyi merak ederim.Keşke soruma da cevap alabilseydim.

Adsız dedi ki...

pek önemli biri değilim beklediysen öyle önemli birini kusuruma bakma şimdiden :) bu gizem havası hoşuma gitmişti hehi:) adımı soyadımı söylesem anca tanırsın pek bi tanışıklığımız olmasa da. zeynep köse

Münzevi Kişilik dedi ki...

Ooo Zeynepcim tanıdım tanımam mı,ününü çok duysam da pek yakından tanışamadık. Çok sevinmekle beraber azıcık hayal kırıklığımda oldu sanki. İnsan oğlunun boş beklentileri çok. Bekliyor bekliyor işte.Hem utandım da sanki bu yazılarla vakit harcama kaç bu blogdan kaç :))

Adsız dedi ki...

bilmem mi insanoğlu hep bişeler bekliyor :) arada blogunun misafiri oluyorum hoş şeyler yazıyosun hiç vakit kaybı gibi hissetmedim yani ;)bigün daha yakından tanışırız belki hayatın ne göstereceği belli olmuyor nasılsa :)

Münzevi Kişilik dedi ki...

İnşaAllah Zeynepcim kalben isterim bunu çokca ayrıca çok da teşekkür ederimm :))