19 Eylül 2009 Cumartesi

Geldim,döndüm,burdayım

Ohhhhhh ya.
Derin bir "oh" çekdikten sonra başlamak istemedim yazmaya.Çok uzun zaman sonra sanal dünyama kavuştum,mutluyum.Tamı tamına on altı gündür blog,msn,sözlük yüzü gördüğüm yoktu valla.:( Şöyle anlatmak gerkir ise; efendim, bundan çok çok zaman önceydi.Her zamanki gibi bilgisayarımı açmak için gerkli düğmeler başmış,beklemekteydim.Bekledim,bekledim,bekledim.Evt,farketmiştim çok fazla beklemiştim ters giden birşeyler vardı,bilgisayarım çökmüştü.Oysa ben o gün ne umutlarla,ne hayallerle açmıştım bilgisayarımı.Boynu bükük, zavallı bir sokak kedisi gibi çaresiz, pc'yi kapatıp odaya geri döndüm.Babam hemen anlamıştı bilgisayarda bir problem olduğunu ve alaylı bir şekilde sorular yönelterek beni ezdikçe ezdi.:p "Böylesi daha iyi olmuş, zaten başından kalkmıyodun,artık daha iyi ders çalışırsın" dedi.Yani asıl söylemek istediği boşuna uğraşma,üzgün numarası yapma bilgisayarı yaptırmamdı.Neyse işte onaltı günün sonunda dün akşam kendisini ikna edbildim ve bugün pc'yi yaptırdı saolsun.Bende hemen sanal dünyama daldım.Ne biliyim yine koay mutlu oldum galiba ya.(: Sonra düşündüm, koskoca on altı gün geçmiş bir sürü şey olmuştur hepsini yazarım artık bloğuma diye.Ama acı gerçekle karşı kaşıya geldim.On altı gün boyunca ben hiç birşey yapmamışım.Koca bir hiç yani.:( Dershaneye git,eve gel,ders çalış,test çöz,uyu,kalk...vs.bunun dışında birkaç yeni akadaş,yeni insanlar( deişik kişilikler,hayatlar,dertler).Ve bir kez daha anladım ki; insanların hayatlarını,sorunlarını dinlemeyi çok seviyorum ya,böyle çok zevk alıyorum ne biliyim manyak mıyım ne..?? içimdeki "Güzin Ablaya" hakim olamıyorum bnde anlamadım.Karar verdim piskoloji,PDR felan okuyabilirim ya ,hiç fena olmaz.Belki de bu yüzden yeni bloglara haytlara bu kadar meraklıyım.Neyse artık eskisi kadar olmasada,mağlum "öss mağduruyuz"ya buralardayım.Yine basit mutluluklar için mutluyum.Sanal dünyama kavuştum,darısı tüm sevipte kavuşamayanların başına:P:P
"İçindeki korkak çoçuğu ileri doğru itekle"
Bilmiyorum neden yazdım ama bu ara boş bulduğum her yere bu şarkı sözünü yazmaktayım.Nedendir bilinmez bu aralar bu söz içimi öyle bir acıtıyo ki anlatamam. Benim içimdeki korkak çocuk o kadar derinlerdeki ne kadar itiklersem itikleyeyim ortaya çıkmıyo.Çünkü o, korkak,çekingen ve hatta belkide zavallı..:(:(

2 yorum:

kendi halinde dedi ki...

Sabırsız bir kişiliğim.. Yazını sonuna kadar okuyamadım ancak bu hiç okumadığım anlamına gelmez..Belli bir yere kadar okudum canım emin ol.. Öncelikle 16 gün nedir ki be ablam ben tamı tamına bir kusur ay internetsiz, bilgisayarsız kaldım. Valla hayat onlar olmadan çok renksiz.. neyse ki ikimizde sanal aleme geri dönüş yapabilmişiz.. Önemli olan bu:):) Testler dersler mersler dediğine göre üniversite heyecanı var sanırsam.. hayatının en karışık en yoğun ama en tatlı dönemindesin tadını çıkar.. giden günler geri gelmez.. ben sınava hazırlandığım yılları herşeye rağmen gülümseyerek ve özleyerek hatırlarım.. umarım sende öyle olursun:):) iyi bayramlar:):)

münzevi kişilik dedi ki...

Saol ablacım sanada iyi bayramlar.Haklısın galiba beterin beteri var hesabı(:Şu sınav konusuda inş dediğin gibi olur,bu senemi ne olursa olsun gülümseyerek hatırlayabilirim.Bu arada kişiliğin hakkında da azıcık ipucları almış oldum.tşk yorum içinde.(: