20 Ekim 2012 Cumartesi

Söyle Bari İyi misin ?

Hayat gerçekten bu ara çok düşündürüyor beni.Evet yaşıyoruz çok şükür. Zaman geçiyor,geçmiyor gibi gelse de çok hızlı geçiyor. Önümde KPSS,ALES,ıvır zıvır var.Çalışıyorum,çabalıyorum felanda filan.Mağlum artık 3. sınıfta oldum iş hayatıyla birlikte evlilik kurumunada erken adım atma düşüncesindeyim gelecek yıllar içerisinde . İşte mevzuu da bu. Doğru insan yok,daha doğrusu insan yok. Çok mu şey istiyorum diyorum,çok farklı arayışlarım mı var ? Hayır.Şu 3 yıl içerinde karşıma çıkan insanlara bakıyorumda içler acısı.Hayır derken zerre düşünmeyeceğim insanlar.Olabilitesi olabilir dediklerim bile karakter yoksunu felan.Aslında tam da şöyle "Evet,beni seviyor." dediğim kimse yok."Beni seviyor ama yarın başkasını da sevebilir,sevecektir" dediğim çok. Bu mantık bana ters arkadaş. Hayatımız çöplük mü pardon ? Ne çabuk seviyoruz,herkesi nasıl seviyoruz??? Hayır bu erkekler bu kadar çocuk,arabesk,karaktersiz olmak zorunda mı acaba? (istisnalara teget geçen etiketler bunlar tabi ) Neyse diyorsun boşver diyorsun keyfine bak gez toz diyorsun. Kariyer yap, kitap oku diyorsun.Yapıyorsunda umrunda olmuyor bu durum ama bir an geliyor,için sıkılıyor,böyle tarifsiz bir şey işte,ondan yani."Ne güzel beraber izleyemediğimiz filmler" diyorsun,"bu şarkıyı keşke beraber dinlesek" diyorsun vs vs vs.Hayır yani bi yerlerde olduğunu biliyorum ruheşim. Artık bi teşrif ediver ya.Yoksa kalbimi kapatacağı bu mevzuulara bak yazıyorum :) Hayır bir de salak salak sorular oluyor, "ayy canım yok mu kimse ya?" Iykkk.Bir bakıyorsun kedi-köpek gibi anlaşmalar,seviyesiz hitaplar,canımlar cicimler,olmasa da yanımda biri bulunsun mantıkları...
Düşününce özeneceğim çiftler bile yok ki okulda. Hepsi ayrı bir dram.Abartıyor muyum? Bilmiyorum ama durum bu.Neyse konu uzar gider tabi. Kısa kesiyorum blogcum.Kendimi yalnızlığımla,okuyacak olan arkadaşları bu ara sardığım şu şarkı ile başbaşa bırakıyorum http://www.youtube.com/watch?v=phXtABEUJUQ

9 yorum:

Adsız dedi ki...

aslında aramamak gerekiyor, arayınca bulanı görmedim, hiç beklemediğin bir anda ortaya çıkıverir

Enes İLHAN dedi ki...

Aslında ben anladım sanırım. Ya bizler sevmeyi bilmiyoruz yada karşımızdaki hemcinslerimiz olan ahmaklar sevgimizi anlayamıyor. Bir insanı çok yoğun sevmek ve onun da bunu anlamasını bekleyerek onun da senin gibi sevmesini beklemek en istenilen sondur ideal bir birliktelik için. Ama gel gör ki bunlar çok uzak kavramlar. Bu kapasitede insan yada insanlar göremiyorum. Hani bir işi bilmezsin sana çırak yada çömez derler ya bu da ona benziyor. Evet çömezim yada çırağım ama yoğun sevmek karşındakine aşırı değer vermek suçsa yada bu sevgi sana çok geldiyse ve rahatına dokunduysa kusura bakma ama ben çömez olarak kalmak isterim.. İnsanın canı acıyor be kardeşim.. Ee be insafsız diyesin geliyor gecenin şu kör saatlerinde ama elden birşey gelmiyor. Ciddi ben şimdi bunları niye buraya yazdım onu da anlamadım ama insan yok be münzevi vallaha bak.. Adam kalmamış dersin ya o yok işte yada ben körüm. Herkes dünyalık işler peşinde koşturuyor. Kimisi gösteriş merakı salmış kimisinin içini bilemiyorsun dıştan iyi gibi görünsede. Ben bu mevzuları konuşmak istemezdim ama samimiyetine inandığım ve benimde senin bu küçük dünyanı takip ettiğimi bilmen amacıyla bu yorumu yazdım bil sen :) Ben biraz doluyum bu günlerde hatta bayadır ama işte umudu kaybetmek çok kötü ve ben sanırım kaybettim bulamıyorum..

Münzevi Kişilik dedi ki...

Sayın adsız,öyle arayışım yok benimki sadece bekleyiş diyelim. Evet bende öyle düşünüyorum beklemediğim bir an da çıkıvericek inşaAllah :)
Bu arada bi işaret bıraksaydın da kim olduğunu anlasaydım iyiydi:)

Münzevi Kişilik dedi ki...

Enes,sanırım bu aralar aynı dertlerden muzdaribiz.Gerçekten şu konu da çok haklısın,çırak ya da çömez hatta "saf" eğer çok sevmek ,değer vermek böyle nitelendiriliyorsa,kabul. Ben safım,çömezim.Beğenmeyen gider keyfi bilir ama bu neden canımızı acıtıyor anlamıyorum. Yok diyorsun,değer vermiyor,değerden anlamıyor diyorsun ama neden hala değer vermeye devam ediyorsun mevzuu var bir de.Şu konuda da ayrı bir haklısın adam yok. Herkes ergen resmen ya. Hayat bu mu yani. Gezelim tozalım,bugün o,yarın diğeri. Eee nerde incelik,farklılık?? Ama ben hala umutluyum,sende umutlu ol derim.Muhakkak aradığımızı bulacağız,ayetlerle bile destekleniyor bu :) Çok teşekkür ettim bu samimi yorum içinde ayrıca :)

Adsız dedi ki...

aramak beklemek çok uzak değil aslında, en azından kötü bir niyetle söylemedim :)şahsen benim aradığım zamanlar oldu, kötü bir şey değil yani:) evet adsız yazmak pek hoş değil ama blogun kayıtlı bende, yine güzel yazı falan görürsem bakarım, yazarım falan :) kolay gele...

Münzevi Kişilik dedi ki...

Eyv.sağolasın :)

ZEHRA dedi ki...

dedi:kısmetim "yok"muş
dedim:ne güzel kısmetin varmış.

ZEHRA dedi ki...

hep "beni kimse sevmiyorki "derdin.usulcacık sokulup yüreğine "ben" demek isterdim.iso
senin yaşındayken bende aynı tripteydim.bu ufak yazıyı heryere yazmışım.geçiyor merak etme.buluyorsun ruh ikizini ve sıvıyosun bigüzel "nerdeydin lan sen "diye.

Münzevi Kişilik dedi ki...

İnşaAllah öyledir abla,bakalım hayırlısı (: