19 Mayıs 2012 Cumartesi

Yerine Gelmez Sarsılan Güvenler !

Hayat aynı acımasızlığıyla sürüp gidiyor blog.İnsanlara değer vermenin paha biçilemez pişmanlığını yaşıyorum şu günlerde. Sorulan sorulara verilecek cevabım,kendimi avutacak cümlelerim hep eksik kalıyor bu aralar. Kalbimin derinliklerinde tarifsiz bir burukluk var. Hatalarımı,pişmanlıklarımı tek hamlede silip atamıyorum. Peki ya kalpsiz çocuk her şey bu kadar basit mi sence? İnsanların hayatı oyuncak mı? Bilmiyorum ama inancımı kaybettim artık. Masumiyetimi,güvenimi kaybettim. Korkuyorum ki bunun faturasını çok iyi insanlara keseceğim.Bu mudur? Kimseyi hayallerime oturtmaya çalışmayacağım artık,eğreti duran parçaları kabullenmeye çalışmayacağım !
Dünya umrumda değil gibi ama soru işaretleri yoruyor bünyeyi? Belki de gururu bi kenara bırakıp,sayıp dökmeli içinde kalan söylenememiş bütün cümleleri. Ya da susmalı konuşamadığın bütün zamanlardaki gibi."Böyle büyür insanlar" diyor şarkılar,acılarla,yanılgılarla,ümitsizliklerle..
 Ve her şey bittiğinde,sen yenildiğinde,umutların tükendiğinde,sadece yanına kalan söyleyemediklerin ve soru işaretlerin.. Keşkelerin,acabaların,belkilerin işte. Hayat bazen sadece belirsizliklerden ibaret. Bu belirsizlikler büyüyor içimde ,ben büyüyorum ve sanırım kaybediyorum.!
Ne diyor üstad;
Her şey bittiği zaman, elimizde sadece cevaplanamayan sorular kalır; "beni neden sevmedin?"                                                                                                             

2 yorum:

tıbbiyeli dedi ki...

İnsan, kimseyi incitmeden herkesle arasına tampon bölge kurabilirse, başkalarının hata payını her zaman gözönünde bulundurup gardını alabilirse, beşerdir şaşarı aklından çıkarmaz ise daha az inciniz herhalde başlakarının "yamuk"larından...

Münzevi Kişilik dedi ki...

Çok haklı bir yorum sayın Tıbbiyeli. Lakin bu teoride kolay,pratikte oldukça zor benim nezdimde.Bazen insan gözünün ucundaki yamukları göremiyor,ya da görmek istemiyor. Gerçekler ağır gelmese hatalar azalır sanki. Bilmiyorum çok klişe olucak ama insanlar kötü :)