25 Temmuz 2011 Pazartesi

Tek Bir CümLe

Bazen...
Tamam kabul aslında sık sık ,insanın hayatı tek bir cümleye bağlanır...O cümleyi kurunca ya biter herşey,ya da yeniden başlar..Kim bilir hayatımızda ne kadar yaşamışızdır bu sanşsızlığı...Kim bilebilir belki de böyle olması gerekir...O cümle hep içimizde bir yerde söylenmeyi beklemelidir..Acabalar düşer içimize...Acaba söyleseydim değişir miydi her şey?.. Yumuşar mıydı o kalpsizin kalbi...Anlayabilir miydi cümlelerimi..Keşke söyleyebilseyim...Ah şu gurur...Zamanı birkaç ay geriye sarabilir miyiz mümkünse..??
Yoo yoo hayır..
Aslında ben de biliyorum.Böyle olduysa,böyle olması gerekir. Ama umut işte bırakmıyo yakamı..Sonra sorular...Sonra acabalar..Falanlar..Filanlar..

Ancak sonralarda bulabilceğim sorularıma yanıt...Bekliyorum..
Umut ediyorum...
Tek cümleyle acılarımın dinmesini istiyorum...
Ve sanırım yine saçmalıyorum. ..

2 yorum:

by mutu dedi ki...

Blog adı güzel olmuş.

Münzevi KişiLik dedi ki...

Teşekkür ederim. ..