18 Temmuz 2011 Pazartesi

Emin OL(a)mamak..!

Günler geçer,aylar geçer yıllar geçer...Her geçen zaman diliminde hayatımıza yeni renkler,yeni insanlar giriverir..Bazen siyahlar beyaz olur,bazen ise beyazlar siyah...Belki mutlu oluruz sık sık,belki kalbimiz kırılır,belki umudumuz biter,olmadı  mı yeniden başlarız...Her geçen zaman hayatımıza belki bir isim,belki bir insan ,belki de bir aşk bırakır..Acılar ah acılar. . .
Geçen onca yıllar içerisinde ne çok duyarız şu iki kelimelik cümleyi 'seni seviyorum'...
Çoğu zaman sevsekte milyonda bir de olsa sevildiğimiz zamanlarda olmuştur. Daha doğrusu bu cümleyi duyduğumuz zamanlar..'Sevilmek' .  . .
Gerçekten bir yabancı sizi sevebilir mi..??
Üzerinde sayfalar dolusu yazılarda yazılsa,bütün bi ömür bu soruya cevapta aransa,asla bir sonuca varılamaz..
Bu nedenle var olanla yetinmek gerek. . .

Derinlere dalmadan inanmak gerek,ucunda kıysından mutlu olmak belki..Fazlası bize lüks çünkü..

Sevmek nedir olric?
-Sevmek sessizliktir efendimiz...
-Susarsam bilmez ki sevdiğimi olric?-
Susarak haykırınız efendimiz...
"Oğuz Atay"

4 yorum:

Enes İLHAN dedi ki...

Gerçekten bir yabancı bizi sevebilir münzevi. Karşılıksız sevgi yoktur, olamazda zaten. Sen onu seviyorsan muhakkak oda seni seviyodur.. Sevmiyorsa bir şeyler ters gidiyor demektir. O çoğu zaman duyduğumuz iki kelime yani 'seni seviyorum' kelimesi aslında bir insanın hayatını komple değiştirebileceği bir cümledir aslında.. Yeter ki o insan o iki kelimeyi duysun. Birde göremeden sevmek vardır bilir misin münzevi ? Sen onu görmezsin belki ama o seni görebilir. Belki oda görmez kim bilir ? Ama kalpleri birdir ve bir gün mutlaka az da olsa görme ihtimalleri vardır böyle sevenlerin.. Her şeyden kaçmak, uzaklaşmak ve bi şeyler bi şeyler..

Münzevi KişiLik dedi ki...

Sevebilir şüphesiz...Fakat biz o kimsenin bizi sevdiğinden asla emin olamayız,açıp kalbine bakamayız.Bize gösterdiği,söylediği kadar biliriz bişeyleri..'Sen onu seviyorsan o da seni seviyordur' Sanmıyorum. En azından benim hayatımda böyle değil...Görmeden sevmek mevzu çok iyi bilirim.Sen birini görmeden hayallerinde büyütürsün,sonra tanırsın hiç olduğunu görürsün..Sanırım sevilmelerim ve sevgi deneyimlerim seninki kadar parlak olmadı sayın iLHAN. . .

Enes İLHAN dedi ki...

Benimkide parlak değil o yüzden yazdım öyle bir yorumu. Yani kendimden bir şeyler bulduğumu görünce allah ne verdiyse yazayım dedim. Ama ya gerçekten seviyorsa münzevi ? Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun ? Ama bazıları gerçekten seviyorum deyip sevme yalanları söyleyecek kadar aşağılık olabiliyor. Ve bence sevildiğini sanan insanın hakkına giriyor. Ama hak hukuk artık kimin umrundaki.. Seviyorum deyip sevmenin S'sinden anlamayanları asıp kesmek istiyorum.. Doğanın ve maddelerin dili olsa da konuşsa keşke... Sevmek artık yalan sanki. Ben artık inanmıyorum. Herşey maddiyata gizli.. Paran varsa sevmesede seviyorum derler. Sevmek bu kadar basit ve ucuz olamaz ne olursa olsun. O duygular paha biçilemez değerde bana göre..

Münzevi KişiLik dedi ki...

İyi ettin yaz tabi. İnsanın içinde kalınca daha çok kötü oluyor.Ya gerçekten seviyorsa? Olabilir...Ama emin olamayız işte.Ayrıca insanlar sevdiklerini sanıyor bence,sevginin tanımını,ne olduğunu bilmeden seviyoruz diyoruz..(ben de dahilim belki,dört dörtlük değilim atıp tutuyorum ama)Karşılık göremeyince nefret ediyoruz,başkasını seviyoruz.Ne biçim sevgi bu! Yok böyle bi dünya yani..Geçici heves bunlar bence...Kaşını,gözünü,düşüncelerini vs bişeyini beğendim. Seviyorum...Çok saçma! İlla karşılıklı olucak bir de. Hadi canım... Sevgi de karşılık aranmaz bence.. Maddiyat mevzuna gelince.O ayrı bi zırva...Fani şeyler..Boş iş Boş şeyler...
Pazara düşmüş artık sevgiler...İşimiz zor yani..