9 Temmuz 2011 Cumartesi

Asosyalim..!

Yok arkadaş bu hayatta sosyal olamam ben..Hoş hangi sosyallikten bahsediyoruz..? hani şu hoş ama boş olanından..Aslında bi dolu,kitap ve gündem takibim var. Ama söz konusu insan içini çıkmaya gelince hepsini içime atıveriyorum.Konuşmaya bir başlabilsem..Aslında çok boş bi insan da değilim gibi blog..Neden böyle ki sence..?
Çoğu şeyi takipte ediyorum ama olmuyor işte neyse..

Bazen hani şu her şerde yatan hayır var ya,işte onu farkedebiliyor insan.. Bende bu ara onu farketmiş olmanın verdiği aşırı doz mutluluğu yaşıyorum.(:

Bu arada yine hayaller..Ya benim kadar hayal dünyasında yaşayan bir başka canlı var mı çok merak ediyorum. Varsa da tanışmak isterim hani..Duyun sesimi tüm hayalperestler..(:
Ve birşey daha var,insan bu hayatta en çok hayallerine sahip iken,en çokta hayallerini kaybediyor..

Uykum geldi öyle işte blog aslında yazmak istiyorum ama neyse ..
Hadi selametle..

4 yorum:

Enes İLHAN dedi ki...

O hayalperestin önde gideni benim. Mutlu olmaya devam et. Hayat ne olursa olsun çok güzel bunu unutma. Her hayırda bir şer ve her şerde bir hayır kesinlikle çok doğru, vesselam. . .

Münzevi KişiLik dedi ki...

Saolası Enes...Yani bir hayalperestin varlığından haberdar olmak içime su serpti gerçekten çok .
Mutlu olmak kısmı ise oldukça zor iş...
Hayırlısı..

Adsız dedi ki...

dostum, sana ve hayallerimize çok değer veren bir hayalperestim ben...benim için,hayal edemeyeceğin kadar değerlisin tek dostum... teomandan hayalperest şarkısını dinle dostum...

Münzevi KişiLik dedi ki...

Dostumm benim sende öylesinn...
İkinci şarkımızda bu olsun..(:
Hayallerimiz. . .