24 Haziran 2011 Cuma

Uzun Zaman Sonra...

Gelirsin,gider.
Seversin sevmez.
Beklersin gelmez,beklemezsin koşarak gelir.
Özlersin,özlemez,özlemezsin,özler..
Kovalarsın,umursamaz,kaçarsın,kovalar..
En kötüsü hatırlarsın,unutur,tamam unuttum dersin aniden çıkagelir..Darmadağın eder hayatını.Neden gitmiştir.Gelmesindir.Unutulmuştur..Acılar zar zor dinmiştir. Bitmiştir.Kalpsizdir,anlamaz,bilemez,sevemez.. Ama bir yanın hep "belki" der. Unut onu  kaLbim,vazgeç,sevme..
Üzülme artık,mutlu ol..
Hayat kısa..Geçmişi sil,yeniden başla..

Öyle işte blog. Öyle yazamıyordum,yazmıyordum..Kapatmayı düşünüyordum seni..
Neyse böyle birkaç cümle yazdım buraya.. Kısa kısa yaşaıyorum çok şükür gibi gibi..

Selametle..

4 yorum:

Enes İLHAN dedi ki...

Çok şükür geldin. Beklersin gelmez, beklemezsin gelir..

Münzevi KişiLik dedi ki...

(: Böyle adaletsiz bi dünya işte..

arzu-keş dedi ki...

Zor
Zor
Zor be kızkardeş. Yalan dolana bulaşmayınca, şarkıda da dediği gibi sek içip acılara su katmayınca off dedirtiyor hayat :) Bloğu kapatmayı bende düşündüm. Neyse... Yinede inadına hayat devam ediyor işte..

Münzevi KişiLik dedi ki...

Sanırım kalpsiz olmak gerek.. Anıları ,yaşanmışlıkları,emekleri tek çırpıda silebilmek gerek.Biz de bunu yapamıyoruz ve hep kaybediyoruzz..