13 Kasım 2010 Cumartesi

Tuhaf oLay..




Yazıyorum.



Vefasız kaLmasın diye adım..



Hiç olmadığı kadar sorularla dolu aklım .Atamıyorum aklımdan o soruLarı.



NasıL böyle olur ki..? Neden ben değil de onLar..??



O cümlenin sonu farkLı bitse belki soruLarda uçup giderdi...


Ama gitmedi .



"Sıkıldım artık zaman aksak Kerem Aslı'ya dursun ihtiyacı yok kalbimin aşka..."

Neyse.




Tuhaf aslında herkesi eleştirirken,kendimin de aynı hataLarı yapması. 'MarkaLar . . .



-sen neden konuşmuyosun,sen de geLsene.



Canım istemiyo belki,ben böyleyim.


Şuçlayamam kimseyi.


Her şey benim elimde aslında umursamak ya da umursamamak.




Karmaşanın dibine vurmuş aklım.Geçerliliğini yitirmiş aldığım tüm kararlar.Bu sefer olucak..diye başlayan cümlelerim inandırıcı değil artık.


Aslında ilk uzun yolculuğumu yazmak isterdim.Sadece istedim.




İstediğim neyi yapabildim ki..??


Sadece kendi yoluna baksan,aklın karışmaz aslında.Ama aklın karışmasa ne anlamı kalır hayatın.??
Karışıcak tabi.Karışsın.

Öne geçmek istiyorsan bunu aşmalısın.

Öyle.
Ne saçmaladın şimdi?
kime ne??!




"Nedense işler karmakarışık işler, kalbim sevdiğim özler, hani varya bazen özlü sözler onları düşünüp dolu gözler!"





Hangi şarkıydı hatırlayamadım.Öyle blog .
Susuyorum artık.
Hadi seLametLe. . .









Dip not: Çok sevgili Arzu-keş'e teşşekkürler .Bi ödüle layık görmüş bizi.Saolsun.Kurallara uyamadım affetsin.





5 yorum:

Feyyo dedi ki...

terapiydi şarkının adı :) seni bıraksınlar kendi haline..
bir gönül sevda işleri var gibi yazıda. marka kısmında da farklı bir şey. kounşun ama bo konuşuyorsunuz ben bunları konuşmak istemiyrum ya of. gibi .d

Münzevi KişiLik dedi ki...

Hıh evet "terapi"..Bıraksınlar beni kendi halime.!
Gönül sevda işleri yok ya şükür .Ama olmasa da öyle bir insanın gözü sokuyolar ki.Tuhaf.
Marka kısmı... benim salaklığım işte her zamanki halim.d
Son cümlen, evet aynen öyle feyyo.:(

Feyyo dedi ki...

Estağfirullah :) Oo aga adidas vs vs misalen deidm onu çok kral yaa veririm parayı alırım. boş boş takıntı neyse onu geçem son cümleye gelem :)
gönül işi derken şu şekil :)
temsili cümleler:
'ya şu çocuk varya şöyle, böyleymişşş'
'Ya bu varya onla çıkıyormuş, sonra buna gitmiş'
'ya varya bu ona yazmış olmamış'
'şu varya senden hoşlanıyor kız'
vs
vs
vs gereksiz cümleler.
Bu tarz cümlelerden bahis ediyorsan eğer şunu demek gelir insanın içinden 'BANANE LAN, BANANE' umrumda değil naparsa yapsınlar nedir bu yaaa. bize ne yaa. yeter vallaha yeter dersin..
burada daha çok acı veren bir durum vardır en çok o zorlar :) kategorize etmek gibi olmasın ama muhafazakar arkadaşlar bunu yaptımı insan daha çok sıkılır :))) Ya babacığım bari siz yapmayın yaa. hayır abzen birde bu muhabbeti yapanlar sonra çok ahkam kesince muhafazakarlık konusunda insan anlam vermeiyor, sinirleniyor vs vs
ya öyle karaladım işte :)
karışık oldu briaz.d

Münzevi KişiLik dedi ki...

AnLadım ki ben çok iyi.(:
Şöyle bişeyde var eklemeden edemiycem.Hani böyle her iki taraf içinde hayatın odak noktası gönül işleriymiş gibi davranıyolar ya.Aaa sevgilin yok mu..?
Tek arayışı bu milletin her yerde.
Bi de şu var şu kız-erkek,yakışıklı-güzel vs ben buna bi kapak atıyım zaten daha nerde bulucam.Aslında şu huyu da pek iyi değil ama olsun güzel-yakışılı sonuçta.aff aff yani.!!
Birde marka konusunda hani lisede felan masumane evet,adidasmış vss vss vardı.Şimdi marka and etiket anlayışı.Aaa şu üni. okuyomuş.Şu bölümdeymiş.. Vayyy anasını be.!
Öyle olunca noLuyomuş muşş..!
Şu hayat bi bitseydi de kurtulsaydık ya..
Öyle..

Feyyo dedi ki...

hah :) çok iyi anladım.
Ulan sanki pazarden domates alıyrosun ? yakışıklı olsun.
yakışıklı olsun diye ya da güzel. bilmiyorlar mı ? yaşlanınca ne olacak ? yada yahu kör müsün lan bu iş geçici. Bir süre sonra eskiyecek ! kaba bir tabirle..
Hani uni ?
Bil mem nere ?
Bölüm ?
Şu.
Oooo uçmuş müthiş. çok iyi. mükemmelsin. diğerleri ezik.
nerden geldik lan bu uni'ye ?
Yahu öyle yada böle geldin, bir şükret hayırlısı olmuş de, onu bulamayan nice öğrenci var. buun düşün.
vs
vs
vs
:))