22 Kasım 2010 Pazartesi

Kim normaL,Kim anormaL...


Canım sıkıLdı kendime tatiL iLan ettim.Bir hatfa daha istanbuLdayım. ..

DevamsızLıkLar kullanılmazsa yazık oLur değiL mi blog..?

BeLki kaLırım feLan.


Neyse yoğun bir haftaydı işte. Amasya-İstanbuL bir-iki beşibiyerdeLer.d.d

Düğün, kınagecesi vs. Silbaştan -Şebnem Ferah hoş bi jest..

Bende yapıcam ileride inşallah.


"Baytar" var akLımda..(:


O diiLde.Bu gibi ortamLar düşünme için bire bir.Bir kişiye anarmol gelen durumun,herkese normal gelmesi bu durumun akıbetini normaL yapar mı??


-Ki n.ş.a'da normaL oLan insanların bu gibi ortamlarda anormaLLeşmesi ne açıdan hoş karşılanabilir ki?


İnsanların ne düşündüğü neden umurumda peki..?


Onlara kendimi kabul ettirmek zorunda hiçç değilim oysa.


. . . ve gaLiba tam sınav haftası aklım uçtu gitti başımdan.

İstanbuL,ayrılmak istemediğim sen misin?


Bilmiyorum.Öyle işte.Yine karıştırdım.


Level level ilerliyorum..:p


Bu yazılar güzelleşicek ileride.(:



"Bir avuç doLusu suyLa sönmez bu yangınLar.."


5 yorum:

sanaL-aşık dedi ki...

Yazıların gayet net,böyle devam et.
Resimde çok hoş bu arada..

Enes İLHAN dedi ki...

Demek sende de sınav kaygıları başladı münzevi : ) Allah kolaylık versin ne diyim : ) Bu arada cümlelerin çoğu devrik ve çoğu yarı bırakılmış cümleler. Özellikle mi böyle yapıyorsun yoksa istemeden mi böyle yazılar ortaya çıkıyor ?

ZEHRA dedi ki...

hangi üniversiteyi kazandın ve hangi bölüm?
bir türlü bulamadım yazılarında:))
tahminim psikoloji ama..
hayırlı olsun yeni hayatın.
keyfini çıkar.
çıkarılabilecek bir yerse tabii.
benim ki allahın bir köyü idi.
istanbul beylerbeyinden sonra Tavşanlı ilçesi.
ilk gün banka oturup ağlamıştım,burası ney laaan diye :)))
şimdi kahkahalarla gülüyorum o halime.
ama hala sevmem kütahya çinisini.ıyyyg

Münzevi KişiLik dedi ki...

Sağolasun Enes. Teşekkür ettim çokca.
Cümleler...Bilmem ki .Yani bazen kasıtlı olarak yarım bırakılmış,bazen ise istemdışı.Nazan Bekieroğlu okuyorum uzun zamandır ınun etkisi de var sanırım.

Bu arada geç oldu.Kusuruma bakmamalısın.Pek uğramıyorum buralara ondan.Eğer sen uğrarsan, hani bir sago-kolo mevzu vardı ya. nasıl geçti o,sen de ondan haber et?

Münzevi KişiLik dedi ki...

Saolasın ablacım.Yeni bir hayat ciddiden fazlaca ama aradan çok sular aktı..:(
Herşey değişti,degişmek zorunda kaldı.Hayaller,gerçekler karıştı gitti.Kütahya çinisi:) bİ arkadaşımda orda fazlaca duyuyorum bunu.:D
Ben ümraniyedesin sanıyordum,aynı semtteyiz yani.Neysecime sen de kusura bakmayasın.Sevgiler. Ufaklığıda öp benim yerime..(: