19 Eylül 2010 Pazar

Devir değişmiş ..


YoLLardayım evsiz,bin dertLiyim sensiz.

SöyLe bana sebepsiz biter mi aşkk...p.p.


Diye bir şarkı vardı bir zamanLar ki haLa var.Ne alaka şimdi..? Bende günLerdir yollardayım blog ondan yani.Git geL Amasya yolları.HayırLı bir iş için gittik resmen ya.:D

Ihım.ıhım..kız istemek için yani. (bknz:istemek,kız vs)

Çok matrak bir ortam oluyomuş.TecrübeyLe sabit oldu yani.Başlığa gelecek olursak eğer,gelenek görenek kalmamış arkadaş.!

Hayalimde kahve içmek vardı ama yok yani tutmadılar felan.Öyle kuru kuru istediler kızı,karşı tarafta;kem küm,felan filandan sonra verdi hemen yani.

Hani kızların gitmesi zor olur ya.Yok ya erkek tarafı olunca aladım.Oğlum olursa vermem ben.!:D El kızı yani.Hoş kızım olursa da vermem.:d

Vermem yani.Neyse bazı değrlerimiz yok oluyo yavaşca resmen,çağa ayak uydurmak mı neyse bu hiç sevmedim yani. İşte öyle evleniyor birileri.Zor kararlar,doğru tercih yapmak lazım.Mutlu olan var olmayan var öyle.
Neyse.

Uzun süreli yolculuklarda kötü ya,bunu da farkettim.Çekemiyorum yani.İlk bir iki saat kulaklık,çam kenarı ambiyansı. sonra...cık kötü yani.

Öyle işte blog.Artık yazamıyorum.Uzun süre böyle.Günlük yazıcak bile vaktim olmuyo gibi.Bu da ortaya karışık bişey oLdu.Birkaç yeni blog vs bişeyler var.Üni. başlıcak felan.İki ay yoğunum,belki daha az ya da çok.Yazamam belki hiç.Bilmiyorum ruh hali felan.Uykum var zaten.

Hadi bitti yazı.Selametle..

AnLamıyana keman yayı "gıy gıy gıy"..mış.KoLera.

5 yorum:

arzu-keş dedi ki...

gülümseyerek okudum kızkardeş. sana dairdi yine. hayrolsun diyelim ve ekleyelim. özletme kendini
:)

Münzevi KişiLik dedi ki...

ouvv aynen ben de yorumunu o şekiLde okudum.Kocaman bir gülücük yayıldı suratıma.Tşk ettim.Özletmeyelim birbirimizi evet,sen de yoksun haftalardır..:(

arzu-keş dedi ki...

içimde kelimeler biriktirdim sevgili münzevi kişilik. herzaman değil ama zaman zaman her iki bloğumda da paylaşıyorum onları. uzak kalmamın bir sebebi de akıp giden hayatın cilveleri elbet.

ben sessiz bir izleyiciyim... sevilen özlenirmiş ve aynı dili konuşanlar değil, aslında aynı duyguları paylaşanlarmış anlaşanlar. bende teşekkürederim kızkardeş :)
Sevgilerimle

Münzevi KişiLik dedi ki...

Çok çok sevgili Arzu keş; ne güzel yorumlardır bunlar böyle.
Artık ne söylesem senden daha güzel özetliyemez durumumuzu.

Yalnız küçük bir detay farkettim."iki bloğumda da"demişsin.Her ikisindeki paylaşımları takip etmek istemekteyim izninle. Sevgiler..

arzu-keş dedi ki...

gönülden paylaşılan herşey birdir. başım üstüne. çok memnun olurum. o halde bir kez daha hoşgeldin kızkardeş.