7 Ağustos 2010 Cumartesi

karışık..


Eğer seçme şansım olsaydı.Biliyorum olmıyacak hiç bir zaman.Ama eğer olsaydı..
Yani dilediğimce yaşayabilseydim.Hoş olurdu.Belki fazla gelirdi bana.Bunca yılı başkalarının düşüncelerine,söylediklerine göre yaşadıktan sonra.Birden aniden bişeylerin değişmesi.Ya da en baştan farklı başlamak.Bilmiyorum tuhaf.
Yavaşca alışırdım ama.Hem nelere alışmıyoruz ki..?

Bunca kararsızlığın içinde.Nasıl ilerliyeceğini bilmezken.Ya da en başa dönmek isterken.En azından biraz soluklanıyım isterken.Zaman akıyo.Hayatımın iki saniyede olsa sabit halde kalmasını isterken,sürekli bişeyler yer değiştiriyo.Birileri hayatıma giriyo.Bişeyleri değiştiriyo farkında bile olmadan.Sonra çekip gidiyo ya da kalıp hayatımı mahvetmeye devam ediyo.

Seçim yapmakta zorlanıyorum.Zaten bir anlam ifade etmiyo seçim yapmak.Lfın gelişi -gidişi olayı işte.Öyle bir lüksümüz henüz yok şükür.!Şartlar neye zorlarsa.
Hayatta seçimlerden çok zorundalıklar var bu yüzden.Ya kırarsın birilerini,ya da kırılırsın.Şartlar neye iterse seni ona uymak zorundasın.Rüzgarın esiş yönüne doğru istikametin.Tersine gücün yeter mi..?
Seçme sanşın olsaydı hangisini seçebilirdin.??

Üzmek ya da üzülmek..?
Ağlamak ya da ağlatmak..?

vE daha bir sürü ikilem.Eğer seçme sanşım olsaydı.Yani hayatımı en başatn sıfırdan seçme şansım olsaydı.Hayatıma girenleri,çıkanları herşeyi kısaca.. .

Herşeyi seçme sanşım olsaydı.Aslında olmasın,olmamalı da.( en azından benim için.)
Önüne koyulan hayatı yaşamalı insan.
Ne de olsa geçici sonuçta.

incindim, incitildim derinden
terkettim kendimi

tesadüfen karşılaştım içimde
kendimle yeniden

bir minicik kız çocuğu bak
duruyor orada hâlâ
anlatamam gördüklerimi
o neşeli çocuğa
(sertap erener)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayat acımasız soğuk ve zalim
Haksız ve hain bazı insanlara
Talih zamanla döner dolaşır
Seni de bulur, verirya alır..

Bu şarkıyı da unutmamalısın bebek..

BüYüKGüZeL dedi ki...

tek karışık olan ben değilmişim :)

münzevi kişilik dedi ki...

Evet yaLnız değiLsin..;)

Feyyo dedi ki...

Sapopa Kajmer- Yaşlı Planet :) 21de Rabb gözünü açsa kim bu şahsiyetler deyip bocalamazmısın ?...

münzevi kişilik dedi ki...

. . .Ah bedava sirke sen mi baldan tatlısın haklısın.(: