3 Temmuz 2010 Cumartesi

Öfke Nöbeti..


Çok değiL.Birkaç saat önce yine aynı bu sayfaya çok farkLı şeyLer yazmayı düşünmüştüm.Birkaç saat önce sadece.Herşey çok farklıydı.Herşeyden bezmiştim.Bitmiştim.

O an yazacağım şeylerle ,şu an yazacağım şeyler arasında dağlar kadar fark vardı.!


O an mutsuzdum,şimdi mutlu.

O an umutsuzdum,şimdi umutlu.

O an ağlıyordum,şimdi gülüyorum.


Sadece birkaç saat. . . Nasılda değişti herşey.Anlık öfkelere ne kadar çabuk yenildim.Neler geçti aklımdan öyle. . Bu zamana kadar hiç geçmemişti.Bi an düşündüm..Neyse geçti işte.s


O an öfkeliydim,şimdi pişmanım. .


Yaptıklarımdan,söylediklerimden.


Kaçıp gitsek uzaklara herşey düzelir belki.Küçük sakin bir kasaba belki.Neyse..Hayaller. . .


Birşeyler var yine.Bloglar..Blog. .Olurmu ki..? Olmaz.Saçma.Ne alaka ki.Bilmiyor ki.


Ben biliyorum.


Sus.

"perişanLık,pişmanLık çekiLmesi en güç dert imiş."

Hiç yorum yok: