22 Temmuz 2010 Perşembe

Gerçek İnsan.


Neymişşş her söyLenene,her okuduğuna,her yazıLana inanıp,kendini saLak gibi kaptırmıycaksın öyLe..!!!

Sonra işte böyLE oturur saLaklığına,zavallılığına yanarsın.Neymiş düzgünmüş.Gördük evet yaa düzgün.Görende,okuyanda birşey sanır .ÖyLe bi atmış ki.Bir de utanmadan. . .
neyse.!
Hem sanane neden hemen abartıyosun ki..?!

Bir sınavı daha kaybettim.Kendimi ayakta alkışLıyor.Salaklığımı taçLandırmak istiyorum.Eğer şimdi düşündüğüm gibi oLmazsa herşey hayatım bile kaydı resmen.Bittim kısaca.s

"Sınav yine kazandı,ben tekrar kaybettim."

Yine kendi ellerimLe bilerek ve isteyerek hayatımı mahvettim.Artık akıllan be kızım..!!

Her okuduğuna inanma, herkesi hemen "gerçek insan" sanma.Bir araştır ve gerçeği gör.Gördük.!

NasıL bir zavallaıyım ben ya.s
Al bir blog bile bana en büyük dersi verdi.Yuh yani.Otur düşün.Git uzaklara.Kapat neti.Düşün düşün.Bitsin sonra hayat.Eline yüzüne bulaştırma artık bişeyLeri.Rabbim yardım et.Hatamdan kıLpayı sıyrıLabiliyim.s

Artık kurma hayal.Hayattan bi beklentin oLmasın.Boşver.Olacağına varıcak herşey.Ne alaka yani.Sen böyLemiydin.Şu gitme işi bir oLsun.Herşey güzeL olucak inş.
Gerekirse yazma artık.boşver bırak.Unut, sil,okuma.!

Gerçek hayata dön.GerçekLeri gör.Umursama boşver.!!

". . .hayaLLerim suya düştü, hayaLLerimi su boğdu,hayaLLerim su oLdu ya kızıp dururum kendime.Artık yıLLarca kendimden aLamam hıncımı mahaLLe kadınLarını çağırıp yoLdururum saçımı, burkuLmuş yüreğimden sızar ılık ılık göz yaşım ne kadar aynı kaLsam da yüzüm farkLı aynaLarda...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

:(((