23 Haziran 2010 Çarşamba

OnLarıda AnLıyorum.


' Esen seni çok seviyor,seviyor,seviyor...
'GüLümsemene hasretim bağLanmış basiretim..
'Sınav yine kazandı,ben tekrar kaybettim..
ve..
'Seven olmak seviLenin şımarıklığından yeğdir..
Ve.. üçüncü kez ismim..(:
' Ben bir hoş "Seda" işittim sen çirkin homurtu.
Ve daha biiiiisürüüüü derin ,depderin,sözzz..(:
VeLhasıl keLam,netice-i meran sonunda kavuştum.Uzun uzun dinLedim.Mutluyum çokkkkk..(:
Son oLarak; Aşk şarabını alkoL sanarlar kınarlar beni.De ki;öyleyse sago başı dönmüş ayyaşın teki.!

4 yorum:

Enes İLHAN dedi ki...

Çok süper bir albüm olmuş her zaman ki gibi. Hergün 16 parçasını bıkmadan dinliyorum. Sadece scratch diploma parçasını dinlemiyorum ama onuda telefonumun zil sesi yaptım :)

Albümün sözleri o kadar derin, o kadar anlamlı ki bazen içinde boğuluyorum... Tarzlarını çok beğeniyorum, Allah yollarını açık bu iki edebi kişiliğin...

münzevi kişilik dedi ki...

Aaa bir ben daha gördüm sanki..(:

Gerçektende öyLe çok güzeL bir aLbüm olmuş herzamanki gibi.Ben biraz geç kavuştuğum için yeni yeni dinLemeye başlıyorum.Scratch diplomaya gelince bence güzeL gibi yahu.(:

Evet Allah yoLLarını açık etsin.Süper ikili onLar.

aLi dedi ki...

Bu Sagopa başka bir adam ya. Rap değil başka bir tarzı var bu adamın ayrıca harika yazıyor.Onlarıda Anlıyorum adlı şarkısıda 2010 albümündeki en iyi parça bence.

Münzevi KişiLik dedi ki...

Katılıyorum.Rap değil,başka bir tarzı var bu adamın.FarkLı belki orijinal hatta..