8 Haziran 2010 Salı

İşte Öyle Birşey..




Evet sevgili blogum;seni iyice boşladım.Farkındayım. Lakin şartlar işte az sabret.Kavuşcaz inş.(:




Aslında yazıcak birşeyim var mı..?




ımm..yok gibi.Yani öyLesine yazıyorum.Yazıcak çok şey var ama yok.İŞte sınav var bi tane yok iki tane,hatta üç tane var.İŞte lys felan zımbırtı bişeyler.




Bi tanesi matematik bunların ,geometri sonra işte.Mesela biraz önce deneme oldum bunlardan.Kaç net.?*




Sorma vasat işte xP




ortaklaşa yaptım resmen.Aslında artık seviyorum gibi,hoca var bi tane.Kibar,tatlı hoş bi kadın.Böyle tam öğretmen işte xd




sonra farkettim de dershanede harkesle baya kaynaşmışım mı ne.


Bi de ne atıp tutuyodum.Neyse bana ders olsun.(:




İşte albüm var sagopa felan.Sınavdan sonra alıcam inş.(:




Sonra karmaşalar var işte.Hayat kötü,insanlar,ortamlar felan. Öyle bi şarkı var.Dinliyodum , ama unutmuşum işte.Yani biliyodum ama dün hatırladım.Ders çalışırken müzik dinleyin,güzel oluyo valla.İnanmayın uzman amcalara..xd




O şarkı işte,bi sözü var işte. Eskiden ewt ya çok doğru demiştim o söze.Kaç sene önceydi.10'uncu sınıfmıydı..?




Öyle birşey işte.Şimdi düşündümde yalan oldu o söz.




Sonra herşeyin vakti geliyo ya. Sonun da vakti gelsin.Bitsin bu hayat.Zaman geç artık,lütfen..:(




Neyse ya bilmem "güller yare sevgi kanıtıy "mış.


Öyle diyo bi ses..




O değil de;




Hedefim Başkalarının da Hedefiymiş , Neymiş işim Zormuş ! Tüm Bunları Kim Uydurmuş.. Eğilip Nasihat Veren Ağızlar Kokmuş ..!
Bir de uzağıma uzak olmazsan ağlarım..




İnandıklarımız arasında çok var sonra.




Evet var.Valla var..!




yazı bitti.




Bittim sonra..




Herşeyde bitsin ..ss






Not:Belki de yanılıyorum.Müzik dinlemeyin.Ruh haliniz bozulabilir.Ya da dinleyin bozulsun.Belki hep bozuktur.Zaten herşey bozuk hayatta.

4 yorum:

Feyyo dedi ki...

bu karmaşalar denizinde bir Yunus'u dinle birde Esen rüzgarı :) vov ne dedim ben öyle ne güzel söz :)

münzevi kişilik dedi ki...

Cidden ne güzel demişsin öyle.Tuttum bunu.(: saOL

Adsız dedi ki...

Hocam ya şimdi çalışmaya başlasam kazanır mıyım..?

Yine mi:s (bütün sınıf)
Tabiki neden olmasın eğer geçmişten biraz aklında kalan bişeyler varsa.
-Ama hocam ucu açık konuşuyosunuz hep. Bundan soru çıkar mı ona göre çalışcam bişey diyin,uff çok üşeniyorum bi konu söyleyin ondan başlıyım..:(
Hocam dünyada neler var neler anlatıyosunuz.:D


[konuştu]

Bu karmaşalarını da yazmalısın bence.Ben çok seviyorum çünki Beyza.

münzevi kişilik dedi ki...

Beyzaaa..(: Yok bence o kadar rezilliğe gerek yok.Ama senin için sayfalara yazarım.İlerde çoluk çocuk okursunuz "TeRsHAne" buhranlarımızı.xD