11 Haziran 2010 Cuma

...


"Değiştim" dedi.ve sustu.


Önceden olsa konuşurdu.Anlatırdı dinlerdim.Beraber çay içerdik,manzaraya karşı.


İki çay söyledik yine. Ama ne o içti, ne de ben.Ne o konuştu eskisi gibi,ne de ben dinleyebildim.


Değişmişti evet.


Gülüşü bile başkaydı sanki,bakışları ise bambaşka.


Çayın yanına simitte alayım mı.? dedim.Sen seversin.


Artık sevmiyorum.dedi.Eskiden severdim.


Uzun uzun sustuk.


Değişmişti evet.


Eskiden olur mu canım öyle şey.derdi.

Değişmicem ben,değişmemde.derdi.


Bu defa neden olmasın canım,insanız sonuçta dedi.

Değiştim bende herkes gibi.


Gözlerini benden kaçırırken,ben uzun uzun gözlerinin içine bakıyordum.


Eskiye dair ufak bir ışıltı kalmış mı diye..
Kalmamıştı..


Dayanamadım ve sordum:o nasıl,mutlu musunuz.?


İyi. dedi sadece.


Yine sustuk.Ben onun için değiştim dedi.


Küçüktük o zaman,yanıldım.Farklıymışız sonradan anladım.


Konuşacak iki kelamımız olmayınca ortak,işte böyle susmaya alıştım..

İstiridyenin içinde yaşamaya razıydım ama "incin" olmalıydım...
Aslında "başkası olma kendin ol böyle çok daha güzelsin" gibi özürlü bir şarkıdan alıntı yapmak geçsede içimdem.Hayatta yapmam..(: Bilmem,küçüğüz be ,salağız sonra.Sen daha kimsinde biri için hayatını mahvediyosun derler adama.??Onu geçtim.Hee tamam o biri iyi hoş, ama içi boş be,yok yani.Popüler kültür harcıyo Sizi resmen çatır çutur. yazık be üzülüyorum..:(
Bugün düşündümde şu 365 gün 52 berbat hafta varya, benim ömrüm bunun kaçla çarpılmış halidir ya..?
Çok bitmesini istiyorum bu aralar ya neyse hadi hayırlısı.
Hee bi de 19 Haziran güzel birgün olabilirmiş be.Sınav olmasaymış Girmesem mi yoksa..xD
ama biliyoruz ki neymiş "kaplumbağaların evden kaçma şansı yokmuş.."
tmm sus,uyu.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Özürlü şarkı mı.?Ben çok severdim o şarkıyı yavvvv.Hiç hoş olmamış YANİ.

Adsız dedi ki...

dostum bu yazıyı kimin için yazdığını merak ettim...(gs'li bir dost)

münzevi kişilik dedi ki...

Dostum..ayy çok mutlu oldum.(:Hemen de tanıdım fanatik'im. Ama düşündüğün yazı diil.Anlatırım.Hem olamazda yılLar sonra ayrılsakta,ki ayrılmıcaz inş sadece mekan değişikliği.Biz değişmeyiz,kopmayız,aynı kalırız.Çocukluğumuzdaki gibi..(: hatta ilk günki gibi.Hem unutma ki neydi pek çakmıyorum ama ne hayaliydi şu Brezilya,kupa,maç felan.Ve daha bir sürü şey.Yoruma bak ya çenem düştü.Seviyorum seni çok.Oku bunu OKU..:))

arzu-keş dedi ki...

sakin bir misafirim sayfanda sevgili münzevi kişilik. zaman zaman uğrayıp paylaşımlarını hafif bir tebessümle okuyorum. ne olursa olsun hepsi senden, hepsi hayatın içinden. kalemine sağlık.

münzevi kişilik dedi ki...

Arzu keş,aa çok mutLu oldum şimdi.(: Teşekkür edrim çok.Başımın üstünde yerin var her daim..(:

arzu-keş dedi ki...

eyvallah güzel can eyvallah. çok güzel bir yer ayırdın bana. misafirliğimiz daim olsun dilerim. sevgiyle kal...