26 Haziran 2010 Cumartesi

AyRıLık..




Neden herkes sustu ki.. YaLnızlık başLadı diye mi.?




Sende mi gidiyosun dost'.Bir can daha mı eksiLiyo kaLbimden.s YaLnız mı kalıyorum yavaş yavaş.Biz ayrıLmadık ki senLe hiç.Evet,ayRıLmıyoruzda.Ama ayrılıyoruz sanki.yok. AyrıLmıyoruz.!




Hem " kıyamet gününde kişi sevdiğiyLe beraberdir"




Hani derler ya; geçmişi unutalım yeni bir hayata başLıyalım.Benim için hadi geçmişe döneLim.Hep orda kalalım.Herşey saf temiz olsun.Küçük şeylerden mutLu olalım.Çocuk kalalım.Sabah uyanır uyanmaz tek derdim;sizin kapının zilini çalıp seni dışarı çağırmak olsun.Oyun oynayalım yine bütün gün.İki sessiz kız..(: Hı.Zeyneli' de unutmayalım tabi.(:


Kırmızı kurallar yine hep benden oLsun xd Evcilik oynayalım annenler yokken.Yaşımızı büyütüp,ismimizi değiştirelim.Çoçukken ne de çok büyümek isterdik ya.Her oyunda ben 18 yaşındayım ismim şu..felan filan xd xd




Kaç yıL oldu sahi..?? ımm..ilk iki,üç yaşı çıkar.En temizinden bi 15 sene.Dile kolay yani.Daha kimbilir kaç 15 sene daha var önümüzde.Tek farkla ayrı şehirlerde.s


Aynı okuLda başladık.Git gel sekiz sene.Sonra ilk dershane yıllarımız oks felan xD


İlk yol ayrımı ayrı liseler..Olsun sağlık olsun dedik. Sonra aynı dershanede yine kavuşma..(:


Fanatik'im benim ya..xd Yol boyunca Galatasaraydan bir bahsederdin ki.(: F elaket bilgi yüklenirdim.xd Lig benden sorulmaya başlardı sayende,transferler felan.xd Sonra bak Arda& Sinem hala evlenmedi.Ben dedim olmaz dedim.Xd Almıycak kızı xd.Artık Nt'ye girdiğimde kimseyi çekiştiremiycem.s Ya bırak şu dergiyi,verme o kadar para.Ama Galatasaray ya.(:


Çok özliycem çok..:(


Şimdiden başladım yaş akıtmaya.Yarın ne olur bilinmez.Son mu yani.s


Neyse dost'


"Kısa tutaLım son sözLeri sevemedim vedaLarı" AsLında yazıyı bir Galatasaray marşıyla bitirsem hoşuna gider biLirim lakin daha güzel bir şarkı ile bitireceğim anısı var..(:




yaralı dizlerim


koşamam ki kapalı yollarında akamam ki


unutkan nehrinin


yolumu sormadan bulamam ki


karlı dağlarında doğamam ki saklı kentinin


"çok üzülme


çok susma


çok darılma


çok ağlama


çok da kitap okuma"dedi annem ..(: Teoman..




. . .




2 yorum:

Adsız dedi ki...

dostum çok müteşekkirim...yazının çıktısını aldım.her daim okuyorum.kendisi kötü ama ismi güzel olan bilekliğini hep takıver...=)

münzevi kişilik dedi ki...

Dostum inan şu an yorumun beni ne kadar mutLu etti anLatamam.Ruh halim vasattı,düzeLdi biraz.:(
Hep oku hep hatırLa.Ama biLiyo musun bilekiliğim koptu,ama toparLadım yinede.Nazar değmiştir diye düşünüyorum xd çok güzeL ya..