21 Haziran 2010 Pazartesi

Ağaç,Okul,Sınav


Evet... bitti ya şükür.Ne bitti..?

Sınav felan filan. xd TatiL başlıyo resmen haftaya.NasıL geçti..?

Klasik soru. El cevap: iyi,kötü ,orta vs vs geçti sonuçta..!

Normalde tm olmama rağmen,sosyalden de sınava girmek istedim.Mağlum belki edebiyat okurum.İstiyorum çok ama tarihi ezberlemek zor geldi.xd Neredeyse hiç çalışmadım işte piskolojiye biraz bakınmıştım.Neyse keyfi işte.Sınav günü tam gitmekten vazgeçicektim ki.Babam zorLa götürdü.Sınava Kadiköy and.lisesinde girdim.İşte aynı zımbırtılar oldu.Sınıfa geldim.En ön cam kenarında oturuyorum.PencereyLe sıralar arasında mükemmel bir orantı var,çok beğendim.Beğendiğim şeye bak neyse.Gözetmen hanım üşünmeyip tek tek bütün sınav kurallarını okurken,bende dışarıyı seyrettim.Önümde koca bi ağaç vardı.Hava güzel.KuşLar uçuşuyo.Aklımdan kuşları izlerken şunlar geçiyo:

Beklentilerimi kavşağında durmuş bekliyorum
Yığınla insan beni biliyor ben onları bilmiyorum
Ürkütüyor beni şu kargaların kargaşası

Bana mı kaldı ayakları yoldan kaymışların tasası

Kalmış ya ne yazık ki.:/ kalmısın ama banane ya.s


İşte bu anda fonda gözetmen kuraları sıralıyoo,sınava cep telefonu vb...

Aklımda şarkı sözleri.Stres yok hiç,hava güzel.Çık dışarı şöyle,bağ bahçe bi çimenlik buL.

Buldun mu? Evet.Issız olsun,sakin yani.Hafif bi manzara,yaslanıcak bir ağaç.Hayal et güzel bir ortam işte.Tak kullaklıklarını,kapa gözlerini.Zaman ve insan sınırlaması yok.Carpe diem xD

Derin düşüncelere dal,ohh mis.Fani bişey olmasın hiç.Ne güzel dimi.işte sınav öncesi beş dakikaya tamda bunları sığdırdım.xd


Devam etmek isterdim ama sınav başladı ya.s İşte herşey okulun önündeki o ağaçla başladı.Manyak mıyım ya..?Bu aralar iyiyim şükür.neyse işte sınav güzel geçti baya çözdüm bişeyler.Zevkliydi.Erken bile çıktım yani.

Ha bi de bişey farkettim.Sırf konuşmak için konuşan insanlardan nefret ediyorum.!

Hiç yorum yok: