18 Mayıs 2010 Salı

Uyku tutar,ben kaçarım..


Gece yarısı olmasına az bir zaman dilimi kalmasına rağmen,uykum ısrarla gelmemekte.Müzik dinliyorum hafiften,önümde test kitapları açık...Hayal alemlerine dalıyorum sık sık.Birden irkiliyorum sonra,hayaller güzel ama hayat değiL.Neyse konumuzda bu değil zaten.!

Ne peki..?

Bilmem kafana göre..xP

Saçmalamak istiyorum,suç mu.? Bunaldım.Kazanamıycam şu sınavı,o aptal ortamlara girmek istiyo muyum ki zaten?

Yoo,ama çevrem,ailem...:(

Neyse bunu da geçtik.

"GörüLmez bir kaza dostum,büyümüşüm galiba" işte sorun tam da burda.Ben hep bu yaşlarda kalmak istiyorum.

Evet,kabul saçma.

Ama napıyım bu yıllar güzeL.

Hoş bu yıllarda insan azıcık mantıksız,fazlasıyla duygusal,azıcık mızmız,fazlasıyla sulugöz oluyo ama olsun.Hayat böyle de güzel.

Hıı bi de bazı arkadaşlarımı çok seviyorum.Ayrılmıyım onlardan ya.


Yaşam mı ben mi bedbahtım..? diyo kulaklarımdaki ses..

Ve beklenen şey geliyo sanırım..

Ne geliyo.?

Uykum..(:


Bi de şey vardı ya yazmadan geçemiycem "uykum gibi geLsene.." çok beğenmiştim bunu ilk duyduğumda neden bilmiyorum ki, söylenesi bi söz..

Neyse efendim bu gece ki saçmalama kotamız dolmuş bulunmakta,yarın aynı saatte... (yok bu olmadı:S.).Tamam şöyleki;


Bitti işte yazı.! nokta.İyi geceLer





[Resim yazıdan bağımsız, tamamen kendi çapında ]






2 yorum:

Adsız dedi ki...

büyüdükçe hayat zorlaşıyor.Fakat ayrı bir güzellik geliyor yaşama buna emin olabilirsin Seda'cım.
sevgilerle...
bİR Kaçak..(:

münzevi kişilik dedi ki...

Herkes öyLe diyo abLa ama ben biraz tereddütlüyüm..:(