20 Mayıs 2010 Perşembe

SanaL mı o da ne.!.?











Ihım ıhım..Akşam akşam aklıma birşey takılıverdi .Hemen aklımdakileri yazıya geçirme fikri ile sıçradım ve geldim,burdayım.

Aklıma takılan mevzu-i bahis şudur;nedir efendim bu sanal alem ilişkileri,arkadaşlıkları hatta abartmayıp dostlukları.(yuhh demeyin öle valla.)

Şöyle ki msn,facebook,twitter gibi birçok sanal ortamda insanlar hiç mi hiç tanımadığı kişilerle neredeyse aile bağı kuracak yani.Normal ortamda bile insanlarla tanışmaktan,konuşmaktan hazetmeyen ben kişisi bile bir kimseyle arkadaş oldum.Bu kimse 'Hilal' kişisi çok da iyi anlaşıyoruz sanki.Neden böyle ki,mesela ona herşeyi anlatabiliyorum.Galiba bu yüz yüze iletişim kurmamış olmamızdan kaynaklanıyo.Değişik bir durum.Ama durumun daha değişiği şöyle gelişiyo;

-ya dün faceten bi çocukla tanıştım.Şimdi konuşuyoruz çok tatlı.
-Facete mi konuşuyosunuz.?kimmiş,neymiş.
-Yok ya telimi istedi verdim.Fotomu görmüş beğenmiş.Konuşuyoruz işte ama çokkk tatlı.
-Aff buyur.!? bunlar bi akşamda mı oldu.Sen gerçekten insan sarrafısın kızım.
-Yani ewt öyle,herkesi eklemiyomuş beni eklemiş.
-hı,hı ya yaaa evet,evet...(anlat sen dinliyorum)....

Bu tarz konuşmalara çokca rastlar oldum bu aralar.Kınamıyorum,başıma gelir.Lakin temkinli olmak lazım.Güvenmemek lazım.(hele erkeklere)
Konuşmamak lazım.Telefon numarası vermemek lazım,sakat iş.!

Ya aslında yazılası o kadar çok şey var ama kimseyi kırmakta istemiyorum.Yanlış şeyler gibi bunlar çabuk kanmasak,hemen inanmasak ahh biz kızlar:p
Birde işin kötü yanı bu illetler bağımlılık yapıyo yahu..!
Facebook hesabımı kapatıcam diyip dolanıyorum ortalarda ama faliyet yok arkadaş..!

Hep şu nefis yok mu,nefis itiliye itiliyekuyuya düşürüyo bizi herseferinde.!
Güçlü olmak lazım vesselam..!
Şu an tam anlatamadım esasen karşı olduğum şeyi.Ben insanların sosyalleşmesi,ya da iyi arkadaşlar bulması ...falan filan..üşeniyorum şu an cümleyi toparlamaya..:( boşverelim.Konuyu şöyle kapatmak gerkir ise;



Nefsin elinden kaçarken yırtılmaktır "Aşk"..ve tadını en iyi Yusuf'un gömleği bilir..!

Bu olmadı ise şöylede denilebilir;yasaklar izdivaçta,örfe ters düşenler rövaçta,tavşanLarın aklı havuçta,ne kaldı avuçta..??

HiÇ..

4 yorum:

Enes İLHAN dedi ki...

Son cümle güzel bitmiş. Peki erkeklere neden güven olmuyor acaba ? Biraz açıklık getirebilir misiniz ??

münzevi kişilik dedi ki...

Biraz derin bir mevzu, açıklamak zor gibi .:/
Ama şöyle söylenebilir; yani bence genel olarak bu tarz şeylere sebebiyet veren taraf erkekler oluyor.( istisnalar sözüm yok!) Bu tamamen benim gözlemim.Facebook..vs gibi şeyleri sırf bu amaçlarLa kullananları bile mevcut bence.O yüzden öyle bişey söyledim.Daha yazılası çok sey var ama.İnşaallah bu kadarla açıklık gtirebilmişimdir biraz olsada.

Enes İLHAN dedi ki...

Haklılık payınız çok yüksek aslında. Çünkü bunun sebebi nedir biliyor musunuz ? Tek kelimeyle NEFİS'tir. Kim nefsine hakim olabilirse o öndedir. Ama şimdiye kadar bunu başarabilen genel olarak kadınlar olarak görünüyor, yaradılıştan olsa gerek. Ayrıca dediğiniz gibi istisnalarda yok değil. Nefsimize hakim olabilmek umuduyla...

münzevi kişilik dedi ki...

Kesinlikle öyLe..Nefse hakim olan öne geçer.Bahaneler uydurmamak gerk.Her iki taraf içinde söylüyorum bunu.! Allah yardımcımız olsun.