24 Mayıs 2010 Pazartesi

Ne Umdum,Ne buldum.

Aslında bu yazıyı dün gece sıcağı sıcağına yazmak istiyordum ancak çeşitli olumsuzluklar nedeniyle şimdi yazıyorum.
Geçen yazımda da belirmiştim pazar günü bizim okular arası bi program var diye.Babamdan iznimi kopardıktan sonra binbir umutla programa gittim.Program Taksimde İstanbul Kongre Merkezi Harbiye salonundaydı.:(
Birincisi düzenleniyo olmasına rağmen ilgi büyük gibiydi mutlu oldum.Sevgili hocalarımız programın 20:00'da biteceği söylenmiştiler saolsunlar.Ben de babama o şekilde iletmiştim.Salak kafam.Girişte felan insanların tuhaf bakışları 'fısfıssfıssss' konuşmalarına mağruz kaldık,işte bu yüzden sevmiyorum.Uyuz bir durumdu ama bu konuya çok değinmiycem anlayan anlamıştır.İsteyen istediğini düşünür.!
Neyse güzel bir yer bulduk ve oturduk. Her zamanki gibi takdire şayan durumlar mevcuttu,okulumu bi daha sevdim.(:
Sonra program başLadı işte.Dereceye giren okullar her zaman olduğu gibi; Fatih İstanbul,Beyoğlu,Zeytinburnu felandı.Erkek egemen bir ödüL töreni oldu tabiki de:)
Birinci olan tiyatro oyunu muhteşem bir "sosyal mesaj" veriyodu bayıldım.Erkekler egemen olmalarına karşın azınlıktaydılar salonun köşe tarafında buna rağmen,tezahuratta baya salonu inlettiler.Normalde hoşalanmam ama güzeldi be.! Kulağa güzel geliyodu.Program uzadıkça uzadı.Tv'den izlediği halde,programın bitmediğini bile bile sırf 20:00 dediğim için okulun önüne beni almaya gelen tek baba benimkisidir eminim yani:) Bu haberi aldktan sonra programın geri kalan kısmı yalan oldu.xd
Hocam gidelim diye diye herkesin kafanı ütüledim bol bol.Saolsun Emin hocam babama telefon etti de baya rahatladım gibi oldu azcık.:(
Tabi bişey kaçırdım nasip,fotoğraf makinası ipucu şifre xd^
Program 22:30 gibi bitti.Taksimden okula dönmemiz felan 23:30 oldu saat.Babamdan işiteceğim azarları düşündüm yol boyunca.Aptal telefonumunda şarjı bitmişti.:(
Ama öyle olmadı.Babam o kadar saat beklemiş olmasına ragmen gayet normaldi.Yol boyunca programdan konuştuk.Ama program benim için tam bir yalan olmuştu.:( Sonuç olarak;

"Her işte bir hayır ve her hayırda bir de şer yatılıdır."

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel bir programdı.Allah devamını da nasip eder inaşallah.Okuduğunuz okulun kıymetini bilin.

münzevi kişilik dedi ki...

Biliyorum zaten saolun.Yazış tarzınızdan felan kim olduğunuzu anlayamadım ama isminizi yazsaydınız iydi.