22 Mayıs 2010 Cumartesi

GüzeL bir gün Yaşamak içiN..!


GünLerden iki gün önce, akşam saatlerinde birden telefonum titredi.Bir mesaj alındı sanırsam.bir baktım "hatican" yazıyo.Açtım" seda Lan sen inziva'nı nerden almıştın hala var mıdır?"yazıyodu."Mesajı cevapla dedim ve "d&r dı galiba yazdım.Biliyorumki "inziva"ne kadar dillendirmese da hatice için önemli.
Bulsak iydi faln dedi. Bende:"Ben sana benimkini veririm"dedim.Gerçekten fazlasıyla içimden gelerek söyledim bunu . (verilesi zor bişey sonuçta:/).Güzel şeyler bunlar ne biliyim derin şeyler,manevi,hoş şeyler işte..(:
Sonra "gerçekteeeenn mi dedi.bende kits*imi sana veririm " dedi.Ve cumartesi dershanede benim sıramda buluştuk.(: Fotoğraftan da anlaşıldığı gibi azıcık nostalji,bir tutam maneviyat,hoş sohbet felan işte. ( tabi fotoğraftan siz bunları anlıyamıysunuz ama öle).Bu arada kits* imzaLı olduğundan daha bi değerli,imza günü felan daha çok anısı var bende.cD ler yeni sahibelerini buLdu yani.Güzeldi işte..
Hatican beni anlıyo,gerçekten,"c"an" işte.( bir kişi daha var anlayan ama bu araLar soğuk..:/)
Son ders yalan söylemek zorunda kalaraktan edebiyat dersinide ektik.Pişmanım ama şartlar zorladı.Önce karnımızı doyurduk,sonra beraber alıcağımız bir kitap bakındık ama aradığımızı bulamadık.Velhasıl kelam,netice-i meran güzeL birgün idi.Mutlu oldum.
İnşallah yarında böyLe güzel geçer.Mağlum liseden,sevgili okulumdan mezun oldum lakin orada manevi birkaç kardeşcim var.Büşra*m haber etti.Pazar günü Taksimdemiydi,öyle bi yerde içte ihller arası bi ödül töreni gibimsi bişeyler var.2:30 da gidiliyomuş,babamdan henüz izin almadım.Vereceğini umut ediyorum.Güzel ortamlar oluyo,ne demişti şu kız"siteril" hıh ondan işte.İnŞallah güzel olur.Gitmek sitiyorum çok.k:)
Okudumda bi yazdıklarımı,özelimizi çok mu ifşa ediyorum yahu..? dedim kendi kendime.
Aman yabancı mı var sanki.:) sus içimdeki ses.!
"Bardak gibi kır bırak beni,ama bırakma beni"
Not:bu yazıyı okuyacağını ve bana kızacağını düşündüğüm dostum! sana uzun uzun yazıyorum herşeyi.Yakında vericeğim inş.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Gerçek dostu bulduktan sonra,yani buna emin olduktan sonra hayattaki en güzel şey bir çift dost muhabbetidir.
bir kaçak.(:

Feyyo dedi ki...

kits ve inziva. dost muhabbeti. daha ne olsun enfes. :)

münzevi kişilik dedi ki...

:):)