27 Mayıs 2010 Perşembe

Görme,Bakma,duymaa..!!

Allah'ım ya nasıl birgündür böyle..

Burdan sevgili ilkokul arkadaşlarıma sesleniyorum.Allah rızası için otobüste,sağda,solda,yolda beni görünce tanımamazlıktan gelin.Görmeyin, bakmayın,tınlamayın..!!!

Valla hiç, hiçççççççç alınmam,kırılmam bak ya kaç yıllık arkadaşız falan filan triplerine girmem,bilakis çok mutlu olurum..!

Ben zaten görüşmek istediklerimle görüşüyorum.Geriye kalan kimseler tanımayın beni ya!

Dört yıl olmuş zaten ne konuşcam sizle.Hayat artık tozpembe değil arkadaşım,büyüdük ne yazık ki..:(( Azıcık bişeylerin farkına varın.Zor durumda bırakmayın kimseyi.Anlayış yahu azıcık.!!


i.s-Allahım inşaallah konuşmaz. Görmemezlikten gel Seda. Dışarıyı seyret,müzik dinliyosun,Sago'ya odaklan.İner şimdi.

i.s-Allahım ben mi insem.? Yok abarttın ha.Yanımdaki koltuk dol artıık.Nolur.!!

i.S:Ohh be indi galiba,şükür.

"seda balyer" ...
i.s:yok yok yanlış duyuyosun,bakma.

Hayırrr olamazzz...!!!!

-şuna bak hiç duymuyosun ya..
-müzik dinliyodum.
-Bakmıyosunda..
-hı..(yuhh ya ne bakıcam,git başımdan.)
-sınava girdin mi.
-hı hı.(konuşmak istemiyorum anlasana..!)
-nasıl geçti.?
-ii
-neyse ben iniyorum grş..
-Allah korusun.!!
i.s:şükür..!!

Olmaz ki böyle yani olmaz valla.Çarprazda oturan amcanın bakışları gitmiyo gözümün önünden..:(
Kimbilir ne düşündü.Neyse sustum.!


Bu yazıyı okuyup kıza bak ya" vefasız şey,ayıp ayıp".diyenler olabilir.Yapcak bişey yok gibi.Ben vefasız değilim.Doğrular böyle. vS Vs....


Not:i.s=içimdeki ses.xD

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Ayıp olmuş karşı tarafa.Böyle yapılmamalı bence.Arkadaşlıklar üzerinden ne kadar zaman geçerse ise geçsin bitmez sonuçta.

Feyyo dedi ki...

Eski dosttan düşman olmaz bunlar en büyük yalanlar... Deseymişin yazının sonuna :))

münzevi kişilik dedi ki...

Hala kim olduğunu bilmemekle beraber sayın adsız biraz farklı anlamışsın gibi,bu benim üstü kapalı olarak yazmış olmamdan kaynaklanıyo sanırsam.Lakin söylediklerini göz önünde bulundurucam saol.

münzevi kişilik dedi ki...

Feyyo: Çok haklısın ya tam özetlermiş yani..:) Aklıma gelmedi nedense.Hoş düşman olmak için bile bir münasebet gerekli,hiç bişey olmasınlar mümkünse.:)

Feyyo dedi ki...

Hayrından umutsuzum getirme bari şerrini :))

münzevi kişilik dedi ki...

:(( ya ewt bu kesin olurmuş.Ama benim aklıma neden gelmedi ki ya.Normalde yazı sonlandığında bir sago sözü belirmeliydi ama... neyse bir daha ki yAzıya artık çok pis hırs yaptım:P..:)))