30 Mayıs 2010 Pazar

Didaktik Kitaplar.!




Türevini alsana onun..


Neydi ki sinüsx'in türevi..??


cosx..ya unutma sakın..!



Tamam işte oldu ki..


Bu kadar kolay işte bak..


tanx..


cotx.. 180


360


Olmaz ki..


...


Ama bu soruda logaritmanın işi ne ki..xs


Yapamıyorumki,anlamıyorum çünkü..


Neden öyle oldu ki orası.


KuraL mı o,formül mü ne ki öyle..


Sorma boşver


Dinlemiycem ki,olmuyo işte.


"Çalışsan olur ki"..


Olur mu . ..


Niye bu kadar çok eser var ki..?


Saçma ki bu roman,ne biçim bi isim ki bu.


Bıraksanıza kendi halime.


İstemiyorum ki hiçbirinizi..sevmiyorum hem..


Her soruda farklı oluyosunuz,hep aynı kalsanız ya


Hepsi neden üstüme geliyo ki..?


Aklım başka yerlere kayıyo..


Onlarla ilgilensem ya hep olmaz mı.?


Birini tutsam öbürü bırakıyo beni zaten.


.İstemem ki böyle...


Sıfır alsam eksilmem ki..


Onlar gibi hem ben..




"Şimdilerde ezbere büyüdüğümü anladım tek düze."

2 yorum:

Feyyo dedi ki...

Sofi'nin Dünyasından bir pasaj var sayfamda onu hatırladım :)

münzevi kişilik dedi ki...

:))