28 Mayıs 2010 Cuma

Bendeki Sen..(:


"Günah mevsimLeri gelmese,Cihan cennet Bahçesi.."






Biraz önce face'te dolaşırken Yunus abinin biz sevgili dinleyicilerine yazdığı yazıyı okudum.İçim cız etti.Konser,turne felan filan.Gitmek lazımdı.Son sanştı belki ama olmadı yine.Bu zamana kadar zordu,bundan sonra imkansız gibi.! Hoş cesaretimde yok,sevmiyorum öyle ortamları.Neyse üzücü şeylerden de bahsetmiş.Aptal yaratıklardan..! İnsan diyemiyorum onlara.Sonra susuzluktan bahsetmiş,aklımda bulunsun bi umut belki gidersem xD



Ama gidemem ki.BiLiyorum..

Üzüldüm işte,her sene böyle oluyo.Konser haberini al,umutlan,heveslen.Sonra gidenlerin ardından bak.!Erkek doğmak varmış diycem yine ama demiyorum.! neyse Allahtan yeni albüm geliyomuş,onu bir elime alırsam hemen mutlu olurum.:)

"Bendeki sen" aşırı doz bir melankoliden bahsetmiş Yunus abi yazıda.Ama isme bakılırsa derin bir aşkta var sanırsam doğal olarak.:)

Koskoca yaz tatili derinlere dalmadan geçer miydi zaten..:P

Söyliycek bişeyim yok gibi.Konserde dinlemekle pc'den cd'den,mp4'den hatta tv'den dinlemek arasında pek bir fark yoktur diye umut ederekten.Kendimi kandıraraktan ve acımı içime gömerekten susuyorum.xs

Neyse nasip kısmet meselesi bunlar.yazıyı okumak isteyen kimseler olursa işte link:http://http//www.facebook.com/notes/kolera/sagopa-kajmer-konusuyor-sahibinin-sesi-/445664481958















Not:başdaki cümle Da poet & Raziel'in "susma" adlı şarkısından alıntı bir cümle.
Ne alaka diyen olursa.Kel alaka felan, ya da alaka değil.Ya da sanane alaka işte.!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Her seneki konser bunalımları.:)) hepsini hatırlıyorum lan dün gibi.Gidemedin bi konsere.Abuk sabuk üni.fikirlerinide bildiğimden.şartlanmışsın sen zaten.deli.:))

münzevi kişilik dedi ki...

ewet öyLe!

Feyyo dedi ki...

:) Yunus Abi'nin bahsettiği olumsuzlukları turnedeki BGM'deki Kolera'nında çıktığı konserde birebir yaşamış biri olarak diyorum ki; emin ol hani Yunus Abi'yi orada izlemek enfes bir duygu ama izlememen hayırlı olmuş. Çok bayılan oldu susuzluktan onu geçtim malum pislik!!lerden çok vardı. Konser boyu onlarla uğraştık MF olarak :) İnşaallah Ekim'de var turne Bendeki Sen için ona gidersein belki :))) Sözümü not et kenara :) He birde en önemlisi bir gün olurda hani gitmen netleşirse ne yap ne et MF ile git konsere sakın tek başına veyahut bir kaç arkadaşınla gitme. Sakın.!! Ben erkek olmama rağmen MF'le gitmek istiyorum. Çok farklı çok bunuda not et :) MF'e dahil ol :))

münzevi kişilik dedi ki...

Öncelikle çok teşekkür ediyorum.Tavsiyelerin için.Amma velakin zaten gidemem de bu saatten sonra.Yani belki nasip kısmet gidersem,yani gidebilrsem.Yani bilmiyorumm "Mf" demek yeni insanlar demek,konser demek kalabalık ortam demek ki bu benim içim ne demek bi bilsen..:) Ama belki Mf nin peşine arkadaşlarımla karışırsam ve kişiliğim evrim geçirirse yani belki diyorum,o zaman olur be.! yani olur heralde,olur iNşaallah neden olmasın ki dimi?.
tekrardan saol tavsiyeler için.


Not:"emin ol hani Yunus Abi'yi orada izlemek enfes bir duygu " bu cümleden sonra cesareti mi toplıycam inş.