7 Mart 2010 Pazar

Monotonluk..


Çok düşündüm, sınava 34 gün kala bu düşünme olayını sık sık yapıyorum..:) Neyse o konuya hiç girmiyelim.Artık kimse için kolumu dahi kıpırdatmamaya karar verdim.İnsanoğluna iylik yaramıyo.

Sen bir sürü iyilik yapıosun o sana kazık atıyo,hem de hiç içi sızlamadan.Bundan sonra yok öyle kimse kırılmasın diye kendimi heba etmek..! Banane ya kırılırsa kırılsınlar..Bu ne yahu..!

Sevgili blogum;seni de çok ihmal ettiğimin farkındayım,şu Ygs zımbırtısı bi bitsin eski mutlu,mesut günlerimize geri döncez inş..xD

Neyse bu günlük bu kadar yeter hadi selametle..

Okul,dershane hayat ŞAhane..xD

2 yorum:

Çikolata dedi ki...

bir ben daha gördüm :) ben de bir öss öğrencisi olarak ; size Allah kolaylık versin diyorum.. Allah her şeyin hayırlısını versin .. iyi günler

münzevi kişilik dedi ki...

:)Amin amin..Çok teşekkür ederim.İnsan kendi gibi kimsecikleri görünce pek bi mutlu oluyo valla..xD