11 Mart 2010 Perşembe

Bugünde Bitti..


Bugün..

Okul hayatımın en büyük dersini aldım sanırım.Hiç böyle olmamıştı.Hiçbir ders,bu kadar işlememişti içime,bu kadar kazınmamıştı aklıma.Tuhaf birgündü,aslında güzel birgündü de.Çalışmadığım bir sınav,ömrümün sonuna kadar unutmıyacağım lanet olası bir ders,ve bir öğretmen..

Allah*ım ya... sınava girdim, pek bişey bilmiyorum.Karaladım birşeyler, aslında hayalim boş kağıt vermekti yani,hoş verdim de sayılır yani.Neyse sınavda kafamı sıraya koyup uyuya kalmışım.En son "arkadaşlarımın" yardımlaşma fısıltılarını hatırlıyorum.Uyandırıldığımda sınavın bitimine 5 dK. vardı.Umrumda bile değildi, tam uyananmışta hem.İkinci seferde uyandırılma gereği bile duyulmadım.Hoca kağıtları topluyodu,yüzündeki alaycı ifade ise paha biçilemezdi.Kağıdımı aldı.


-Kaç senelik arkadaşımsın seni hala tanıyamıyorum..

-Neden böyle birşey yapma gereği duyudun...

...

Bütün öyle paydosu boyunca uyudum.Gidicek bir yerimde yok.Her yerde tanıdık bir yüz..Amaçları beni teselli etmek değildir bu yüzlerin ,sadece neden öğrenmek..

Ne'oldu..? Sınavın mı kötü geçti..? En yakın arkadaşının "herkes böyle"dediği kesik cümle kulağından silinmez..!

Daha fazla sınıfta duramadım edebiyat dersi boştu zaten..Kızlar tuvaletinde ağlıyorum..

Sonra "bi kız" ismini bilmediğim..Yapabileceğim birşey var mı senin için.? dedi.Çok sıcaktı.Belki de o an farklı bir yüze ihtiyaç duyduğum içindir.Biraz konuştuktan sonra onların sınıfa götürdü beni dersin ortasında.Hoca da sağolsun birşeyde demedi.Gayet güzel karşıladı.:)Beni teselli etmeye çalıştı, bu arada etrafımda tanmadığım bir sürü kız bişeyler soruyodu..Çok tuhaftı.O saat orda durdum.İkinci saatleri Hüseyin hocaymış.Sevindirik oldum resmen..xD YazıLı yapıcakmış.Hocanın gelmesini bekledim.Beni hemen farkettin kızlar önceden konuşmuş galiba.=) Hemen bir yazılı kağıdı koydu önüme al Seda,sen yap ben hemen 100 vericem merak etme.=) Sen üzülme dedi.. Çok mutlu oldum.Sonra kendi sınıfıma indim.Arkadaşlarım okulda baya bi beni aramışlar,sağolsunlar.Ağlama krizim devam etmekle birlikte,öylece sıramda oturup milletin gülüşmelerini dinledim.Şu an kırıgınlarım var,mutsuzluklarım,pişmanlıklarım..Son böyle olmamalıydı.Neyseki final "çilekli peki"ile kapndı.Sağol Şeyda..

Dersimi aldım sanırım yıllar sonra..



Bir yıldız kaysın,gökyüzünden.

Bir dilek tut,en derinden.

Sebepsiz olma,ol gönülden..

Mozole Mirazch/Bugünde bitti.


Hiç yorum yok: