14 Ocak 2010 Perşembe

Okul anıları:öylesine

Kaç gündür yazmak istiyorum,ama yazamadım bir türlü.Yazılılar felan işte neyse ki sonunda bitti şükür.Birinci dönemide bitirdik sayılır,sınavada az kaldı.Napcam bilmiyorum.Çok mu gerekli bu sınav ya..??
Kazanmasam ne kaybederim ki kendimden, yine aynı benim işte anlamıyorum böyle saçma sapan olguları.Sınavmış,gelecekmiş "ne lan bu"diyesim gelsede demiyorum tabiki.Okulumdan hala nasıl ayrılıcağımı bilmiyorum.Kabullenemiyorum.Biz gittikten sonra hiçbirşey olmamış gibi herşeye devam edilecek olması canımı çok yakıyo..:(
Ama biliyorum yapıcak bişey yok.!
Bazen nefret ediyorum çıkarcı arkadaşlıklardan,geyik muhabbetlerinden,düşünmeden konuşan hocalardan bitsede şu okul, defolup gitsem diyorum.Ama sonra...:(
Sonra en ufak bir güzellikten yeniden doğuyo güneş sanki.Herşey mutlu ediyo beni içim aydınlanıyo okulu, arkadaşlarımı,hocalarımı çok seviyorum diyorum..(:
Herşeyi çok özliyeceğim biliyorum.Zamana bırakıyorum..
Yarın yeniden doğuyorum.İçimde bi his güzel şeylerin olmasını ümid ediyorum.İnş.öyle de olur.

2 yorum:

Kupa Kralı ツ dedi ki...

oy oy mezun olunca depresyona da girersin sen şimdi :d sonra onlarda unutuluyo boslukta doluyo.. (: gerçi henuz liseden mezun olmadım ama öyle olsa gerek :D

münzevi kişilik dedi ki...

bende artık öyle düşünüyorum=)