18 Aralık 2009 Cuma

Okul anıları:1 PaylaŞtıkça..


Efendim..şöyle başlamak gerkir ise.Derslerden Ali Hoca'nın dersidir.İki haftada bir yapacacağımız bir etkinliğin detayları konuşulmuş ve herkese üzerine düşen görev verilmiştir.Sonra Ömer söz alır:"Hocam,biz geçen sene kendi sınıfımızda da böyle birşey yapıyorduk ve ikramda getiriyorduk"der.Sevgili Ali hocamız ise:"valla ömer ben karışmam,arkadaşlarınlada konuş getirirseniz yerim"der ve güler..(:

Gel zaman git zaman iki hafta geçer.Ali hocanın dersi gelir.O gün Emre nöbetçidir,ama o da derse gelir.Sonra güzelce yapmamız gerekenler yapılır.Tam sohbet muhabbete dalıcaz derken.Ömer ve Emre ayağı kalkar ve dolaptan kocaman bir kutu çıkarırlar.:( Kendileri söylediği için ilk,bize baklava almışlar.Hem de "reklam yapma"dedi Şeyda o yüzden yapmıycam.xD

Ayrıca düşünceli arkadaşlarımız,kardeşlerimiz peçete,çatalı bile düşünmüşler.Kendi aralarında para toplamışlar ve baklavayı dolapta saklamışlar,derse kadar hiç farketmedik yani..Manevi değeri çok büyük bir incelik oldu benim için,herkes için.Kendilerine de teşekkür ettim ama burdan tekrardan ediyorum.Yusuf,Emre,Ömer ve Emrah'a çok güzel bir jestti saolun.

Ama biz kızlar hiç altında kalırmıyız bu güzel hareketin..? Tabi ki kalmayız.Benim dahiyane fikrim sayesinde biz de haftaya lahmacun getirmeye karar verdik,yanında da ayran.xD

Hepsi bir yana çok güzel birgündü.Birkez daha farkettim yaşadığım an'ların paha biçilemez olduğunu,arkadaşlarımı okulu ne kadar sevdiğimi...:(

Sonra yine ayrılık geldi aklıma,ne kaldı ki şunu şurasında.Ali hoca daha neler göreceksiniz dedi.Liseden sonra hiç umudum yok! Üniversite başlasın ve hemen bitsin..!

İşte böyle güzel birgündü.


Mutlu olmak için yetermiş meğer küçük şeyler,bunu yine anladım.

Ayrılık için ise yetermiş mesafeler,kabullenmeye çalışmaktayım.

2 yorum:

blogspotmuzik dedi ki...

bu guzel paylaşımlar için teşekkürler

münzevi kişilik dedi ki...

ouvv,ne demek asıl ben teşekkür ederim.Paylaşımlarıma "güzel" sıfatını yakıştırdığınız için..(: