14 Ekim 2009 Çarşamba

İDOLÜMm..xD

Yine derslerden bir ingilizce dersidir.Geçen seneden itibaren dersimize giren ve zevkle,şevkle ders işlemimizi sağlayan hocamız;muhteşem insan, süper şahsiyet,mimiklerine bayıldığım,bizden nefret eden sayın ingilizce hocamız, sınıftan içeri girer.Sevgi dolu sözcükler ve o güler yüzüyle bize selam verir demeyi çok istesemde,öyle olmaz.Bir "good morning class" diyişi vardır ki,anlatamam.Bugünkü dersimizde aynen bu şekilde başladı.
Arkadaşlardan biri,"hocam bu saat ders çalışsak,bir daha ki saat konu işlesek" gibi bir cümle kurma gafletinde bulundu,zavalllım başına geliceklerden habersiz tabi..
Sonra hocamız o bayıldığım, bittiğim mimikleriyle( bu konuda ciddiyim,bir insanın mimimkleri bu kadar mı güzel olur ya.) aynen şu cümleyi kurdu" paşa gönül kriterleriniz bilir,ben size yazılıda çıkıcak konuları sayıyım" dedi.
HönK,ha yazlı mı..??
Başladı saymaya;saydı,saydı,saydı.Zavallı biz, neye uğradığımızı şaşırdık.Hocaysa zafer kazanmış bir şekilde sayması bittikten sonra,"şimdi ağlayabilirsiniz demez mi" başka bir hoca olsa uyuz olurdum.Ama bu hocanın öyle bir söyleyiş tarzı var ki öl,bit yani.
Dersimiz ne kadar işkence modunda geçse dahi,hocanın sinirlenip bağırması,hele o iğneleyici orjinal lafları yok mu bayılıyorum ya.xD Çok değişik bir kişiliği var ya,bazen çok farklı tepkiler verebiliyo.Üzülüyorum bazen onun için.:(
İdolüm benim ,seviyorum valla onu,ne kadar bizden nefret etse,dersi işkenceye çevirse de. Öğretmen sonuçta,ne kadar öğretmedi demsem bile öğretmiştir yani.Hakkı ödenmez.(:

Hiç yorum yok: