30 Eylül 2009 Çarşamba

Imm..şe..şeyy,hı.??



-Şe..Şeyy hocam.

-Hocam ,hocam "X" hocayı gördünüz mü ya..??

-Yok bilmiyorum.( başından savma)

-Ya kusura bakma böldüm sizide.

-Ha, yoo şe..şeyy önemli değil.

(Hoca gider ben kalır.)

-Hocam, hocam ya arkadaş size bişey dicekti,ben böldüm.(:

( Hoca geri döner,ben şaşırır kalırım hı, ha.? nasıl yani.? )

Aklım başka yerde hocayla konuşulur,kelimler boşluktalar sanki,saşkınım,mutluyum ya hani.(:

Sınıfa dönülür,artık çevrimdışı bir şekilde dersler dinlenir mi bilinmez.Nasıl bir halet-i ruhiyedir bu anlatılmaz yaşanır.xDŞaşkın mı denir, içi içine sığmaz mı,mutlu mu bilinmez ,şaçma saçma konuşulur bütün gün saf saf bakılır etrafa.Hani derler ya "Leyla gibi" ha ,işte tam öyle..



Hele birde ikinci hamle gelmez mi,nolcak şimdi..??

Oldu mu yani..??


Bilmem ki ne desem,karmaşık şeyler içinde karmakarışık karalıyorum işte asdas..xD

-Imm o hala hukuk mu istiyo..??

-Şeyy ee..evet yani evt

-Hımm.(:


Güzel birgün mü nedir..??

Yanlış şeyler mi yaşanan bilinmez..!!
Gerekir ise özetlemek;

"Sen karşıdan hızla gel,çarpışalım eskaza."


1 yorum:

Adsız dedi ki...

(=