29 Eylül 2009 Salı

Fazlalık mıyım Ne.??




Bazen ailemi (babcığımı) çok sevdiğim herşeyi onlar için yaptığım zamanlar oluyor.Onlar için çalışmak,emekleri varya hani,onları mutlu etmek çok istiyorum.Ama sadece bazen oluyo bu.Genellilkle ise kendimi ailemde bir fazlalık olarak görüyorum,ait değilim sanki bu aileye fazlalığım işte.! Bu iki gündür daha bi taktım bu fazlalık mevzuna, hani sinirlenince insan ne konuştuğunu bilmez ya, ya da aslında içinden geleni söyler.İşte annemde öyle bişey söyledi ki birkez daha anladım fazlalalık olduğumu.


Belki de abarttım yani,Şeydaya anlattım saçmalama ... diyo.Bilmiyorum.Büyümeye başlayınca hissettim bunu.Evin en küçük üyesiyim, benden büyükler hayatını kurmuş ne güzel yaşıyolar ,bense bilmiyorum işte.


Tamam ailem benim için herşeyi yapıyo,nankörlük etmiyorum ama istedikleri için mi mecburiyetten mi yapıyorlar düşünmeden edemiyorum. Anlıyorsun di mi beni blog.??


Ama az kaldı şu üniversiteyi bir kazanıyım hayırlısıyla kurtulucam belki,belki de pişman olucam ama herşey başka olcucak..!!


Allahtan ki dost diye bileceğim kimseler var ve yanımdalar, seviyorum onları çok.Ailemi de seviyorum aslında, ama bu aralar değil.


Herşey daha güzel olucak inşallah.Evde küçük olunların hep çok sanşlı olduğu düşünülür ya işte en büyük yalan bu..! Keşke hiç doğmasaydım,ya da fazlalık olmasaydım.İsyan değil bu blog,anla beni,bari sen anla..:((

Hiç yorum yok: