26 Eylül 2009 Cumartesi

Es-Es


Eylül aynının başlamasıyla birlikte yeni sezon da başladı.Ve birçok kanalda aynı içerikli, zengin çocuk fakir kız ya da klasik eğlenceli lise yılları,hırsız-polis kovalamacalarından oluşan birçok dizi start aldı.Dizi izlemekten pek hoşlanmayan ben,hele ki bu sene hiç hoşlanmamam gerekirken birkaç diziyi izlemeye başladım.İşte bu dizilerin başında "Es Es" gelmekte.Dizinin beni çezbetmesindeki önemli etkenleri sıralamak gerekirse ilk olarak dizin müziği;tek kelimeyle muhteşem, oyuncuları ve içeriği şimdilik süper.Umarım ilerleyen bölümlerde reyting uğuruna güzelim diziyi harcamazlar.Herkese izlemesini şiddetle tavsiye ederim.

Arada bir gerçekten kaliteli ve güzel şeyler olabiliyor televizyonda.Tabi bazı kanallarda sürekli çok süper şeyler oluyo,onlara sözüm yok.!

Evet dizinin başlamasına dakikalar kaldı.Gitsem iyi olucak herkese iyi seyirler.(:

SalıN hepsini üstüme gelsinler.
Teker teker karşıma çıksınlar
Güçleri yeterse beni yıksınlar.!
başım dik anlım açıkken ben bu alemde kendimi tek geçerim..!!
Es Es nam-ı diğer Eskişehir.

2 yorum:

kendi halinde dedi ki...

Kardeşim seyrediyor bu diziyi.. Demek lise gençliğinin yeni gözdesi bu:)

münzevi kişilik dedi ki...

Sanırım öyle(: