27 Ağustos 2009 Perşembe

Manşet..


Gelicek misin.. Seni sabırla beklediğim bu şehir'e birgün..???

Bulucak mısın onca kalabalık içinde beni..??

Başka mı olucaksın herkesten,yoksa benim olacağın için mi başka geliceksin bana..

Herşeyden vazgeçmek saçma gelirdi ya bana,senle herşeyden vazgeçebilecek miyim acaba..??

Benden başkasını görecek mi gözlerin,ya da benim gözlerim senden başkasını.

Belki de ilk kez bu kadar mantıklı gelicek bana"uğurunda ölünebilecek bir sevgili"cümlesi..

Tek mutluluk sen,tek pişmanlık sensiz geçen günler olucak..

Gözlerine bakınca içim titriycek,yüzünü gördüğüm an tarifsiz duygular kaplıycak içimi..

Geçmek bilmiyen saatler,senin yanında su misale akıp geçicek...

Mutlu olmak imkansız derken,tek bir kelimen,ismimi söyleyişin ya da içten gülümseyişin...Beni başka alemlere götürücekk..

Sen başka olucaksın benim için bambaşka belki de..

Sonra aylar geçicekk beraber

Arkasından yıllar..

Artık heyecan kalmıycak belki ya da seninle sonsuzluk...

Derin düşünceler kaplıyacak beynimi..

Mutluluk olucak yine,sevgi olucak..

Belki biraz eksilicek,belki artıcak..

Sonra birgün başka bakıcam gözlerine ve anlıycam belki;

Seni..

Seni ne kadar sevdiğimi..


Senin herkesten başka değil,herkes gibi olduğunu..


Leyla'nın Mecnu'nun bu dünya ya uzak..

Senin abartılmış bi tuzak olduğunu

Benimse..???

ne desem boş..!!! Acınılası bir insan olduğumu..

Geç olsada anlıyacağımı ümit ediyorum...























Hiç yorum yok: