9 Ağustos 2009 Pazar

Gülümsetebilemek..


Aslında normalde bu saatte uyuyo olurdum ama hiç uykum yok.Ve yazmak istiyorumm.(: Aslında boş boş nette dolaşırken tabi bu arada msnim açık.Bir arkadaşım "selam" dedi.Konuşmaya başladık işte ve üzgün olduğunu ,benle konuşmanın biraz iyi gelebileceğini söledi.İşte o an yani o cümleyi okuyunca onu biraz olsun mutlu edebilmeyi,gülümsetebilmeyi o kadar çok istedim ki anlatamam.(çünkü o da şu gerçekten gerçek dostlardandı benim için) Ama yüz yüze olmadan bir kimseyi mutlu edebilmek,gülümsetebilmek ve buna emin olmak gerçekten zor gibi.Yine de bunu tüm kalbimle istemem başarabilmemin yarısı bence.


Ve sanırım bugün yani şu an bunu başardım ve çok mutluyum.Sanırım cnm dostumu gülümsetebildim birazcık, minicik , ufacık(: Hani bi de tatilde dostlar uzaklaşırya birbirini göremeyince ,aslında tam da anlatamıycam bu duyguyu gibi ama " o" anlıcaktır biliorumm.Bu konuşmadan sonra onu ve sınıfımı özlediğimi ve dostumu gerçekten sevdiğimi anladım. Aslında dostluk diye sıcacık bi duygu var bizim için ve eminim bundan sonrada olucak.Birazdan uyuyacağız ikimizde içimde ve içinde kalbimizin derinliklerinde bazı güzel duyguların kıpırtısını ve sıcaklığnı hissederek(:




İyi geceler dostum hep gülümse olmaz mı??


4 yorum:

Eliff dedi ki...

gülümsetebilmek.. çok güzel şey ya hemde sevdiğin biri ise bu kimse çok daha güzel.

münzevi kişilik dedi ki...

kesinlikle.(:

kendi halinde dedi ki...

Ablacığım kullandığın renkler çok güzel ama yazı okumayı zorlaştırıyor. Bir ara başka tonlar dene bence...Gülümsemek güzel gülümsetebilmek de güzel..Daha da güzeli birlikte gülümseyebilmek...Bence öyle... :)

münzevi kişilik dedi ki...

ewet kesinlikle ablacığım..yazı tonlarında bi karışıklık oldu ya düzeltmeye çalışıodum bende.