7 Ağustos 2009 Cuma

Bu mudur??


Kabullenmek...istemesekte boyun eymek,köşeye çekilmek,acizliğin dibine vurmak,kendini ifade edememek ve sonunda git gide yok olmak,tükenmek,bitmek.Neden böyle..?? Anlık bişey mi bu yoksa sonsuz bişey mi? Şu an bu yazdıklarımı silip,rol yapmak isteyişimi bastırıp , öyle haykırıyorum sanırım.Kimsem yok sanki ya da varolan kimselerimi ben istemiyorum:( Onlar benim istediğim kimseler değil ya da ben onlara layık değilim.Herşeyi olduğu gibi kabul ediyorum,itiraz edemiyorum.Aslında bazı şeyleri deiştirmeyi çok istiyorum ama..gücüm yetmiyo.

Bu aralar bir de korkmaya başladım.Kötü insanların varlığına inanırdım ama karşılaşmamıştım hiç.(çevremdekilerin hepsi melek sank i xD).Artık kötülerden daha çok korkuyorum,onlarla karşılaşınca yolumu deiştirmek ,kaybolmak,hatta yok olmak istiyorum.Bu kadar aciz,bu kadar korkağım işte..!! Kaplumbağa gibi kabuğumun içine gizlenmek,ve öylece kalmak istiyorum.Artık yeter ya rahat bırakın beni,benim gibileri..Size bi zararımız yok ki...:(






Ne kaldı bak ellerimde

Biliyorum gülüyorsun

Her adımımda derine

Ölüyorum...

Hayko CEPKİN

Hiç yorum yok: