9 Ağustos 2009 Pazar

Bahtsız Bedevi..




Büyük bir göç var oradan oraya,kalbimden uzağa...



Kimselere anlatamayız ya bezen kendimizi,susarız ya hep hani.Sonra çekilip kenara yalnızlıktan yakınırız.Dost yok deriz,aşk yok deriz,herşey sahte deriz de dert küpüne döneriz!.. Neden böyledir ki..?? Tek tabanca sürmez mi hayat?? İlla bir dost,bir sevgili mi gereklidir?? Kimi zaman elimizden düşürmediğimiz kitaplar,sözlerinde kendimizi bulduğumuz bizi anlatan şarkılar ve hayatımıza renk katan ,bizi gerçekten mutlu eden bunca vefalı şey arasında ; kolpa bir dost ya da yalan bir aşk çok mu lazımdır..??Anlayamıyorum.Olmasa da olur gibi sanki.Birilerine kendimizi zorla sevdirmeye çalışarak,değersizin önde gideni bir kimseye değer vererek ne kazanabilir ki..??



Herşeyi zamana bırakmak en iyisi bence.Gerçek dostluğu,aşkı,sevgiyi bulana dek beklemek... Bu duyguların bizi bir yerlerde beklediği düşüncesiyle yaşamakta güzeldir elbet.Belki de haylperestliktir bu,varsın öyle olsun kaybedicek neyimiz varkine sanki.(:



Çölde serap gören masum bedevi olmak istemiyorum bu hayatta..!! ( bu aralar çöl yaşamı, bedevi ,beyeban,biraz taktımda sanırım ondan böyle bi cümle kurdum xD ) Dostlarımın,aşkımın,sevgimin sonsuz ve gerçek olmasını istiyorum ya ,çok mu şey istiyorum sanki..?? Eğer böyle olmıyacaksa varsın olmasın,çokta tınn:P "Yalnızlık güzel şey" diyenlere katılır,kendimi kandırır dururum sonsuza kadar.



Amaaaaaa bugün farkına vardım ben bahtsız bir bedevi değilim,serap da görmüyorum.Benim gerçekten gerçek dost(lar)ım var sanırım.Ve ben onları gerçekten çok seviyorum çünkü onlar gerçek.(: Kimi çocukluktan,kimi ilkokuldan, kimi liseden gerçek dostlar.Her zaman yanyana olamıyoruz ( parazitler var çünkü) ama kalplerimiz bir. =) En güzeli de beni anlıyolar,ben de onları anlıyorum hep hayatımda olmalarını istiyorumm.Seviyorumm onları çok çok çok xD

Hiç yorum yok: