30 Temmuz 2009 Perşembe

ZoR İş


Yaşamanın bile zorlaştığı şu dünyada nefes almak ne zor şeymiş ya..Derin düşücelere dalmak,yaşamın anlamsızlaştını farketmek çok zor şey yani.Hani böyle bi hedef vardır da ona ulaşmak için ugraşırız ya hep, işte şimdi anlıyorum ki hayat o hedefe ulaşana kadarmış,hatta ulaşmaya gerk yok bile o hedefe yaklaştık mı herşey bitio,uçup gidio hayat anlamsızlaşıyomuş:( Şimdi nolcak bitti mi hayat? gezilmeyen, görülmeyen bunca şey varken benim hayatım neden bu kadar sıradan ki? Bu yaşta ölümü düşünmeye başladım be puff yani.=(
Çok acil yeni hedefler bulmam lazım hayatımın anlamlaşması için.Tabi bunlar basit olmamalı ve de harbi hedef.Ya aslında hedef olmadı sanki hayal desem daha iyi olur gibi.Mesela sago ile tanışmak, buraya yazıyom bu hayali gerçekleşrimeden ölmiycem inş.,bundan sonra da hayal, hedef vb şeylerin koleksiyonunu yapcam.Hayatım anlamsızlaştıkca yeni şeyler koyucam önüme.iŞin özü yaşamak harbi zor iş.!!

Hiç yorum yok: