1 Temmuz 2009 Çarşamba

Melankolia

Son zamanlarda en popüler halet-i ruhiye sanırım.İnsanlara (bana,bize, herkese)zevk veren,birde aşırı doz Sagopa Kajmer şarkıları eşliğindeyse,yeme de yanında yat modunda bir güzelliktir.xD Sürekli otuz iki dişini birden görmek zorunda kaldığımız,kendilerini mutlu olarak göstermeye çalışan( Tabi içlerini bilemeyiz belki böyle bir dünyada gerçekten mutlu olanlarda vardır.)insancıklarda bile gizli bir melankoliklik vardır bence.Hep bir hüzün,hep bir acı ve bunların beraberinde gelen insanlardan kaçış,asosyallik güzel şey yani.=)Kimilerine göre saçmalık,acizlik gibi gelebilir bu ruh hali,gayet normal.Bana da bazen saçma geliyo sürekli "umutsuz vaka "damgası yemek ama ben böyle mutluyum kardeşim.(:Tamam kabul Allahüteala muhteşem bi dünya yaratmış,herşey süper çiçekler, böcekler vs. Ancak bunca güzel şeyi kirleten,igrençleştiren, beni,bizi,herkesi melankoli'ya sürükleyen tek şey dünyadaki "insan " takma adı altındaki yaratıklar.(istisnalara sözüm yok tabiki)Herkesin gerçek yüzünü saklayıp, birine sahta gülücükler saçması yahut "cacım,cicim" dediği kişileri sırtından vurması, nasıl normal karşılanabiliyo analamıyorum.??Sokağa nefes almaya çıksak,abuk sabuk tipler,saçma sapan hareketler görüyoruz.Herkes boş şeyler peşinde.Ben de bazen kaptırıyorum kendimi salak saçması şeylere.:(:(Aynaya bakmaktan,yüzümü görmekten korkuyorum.Öyle kötülükler,öyle yanlışlar yapıyorum ki anlatması güç.Etrafımdaki ve içimdeki galip gelmeye çalıştığım şeytan(lara) uyuyorum sanırım.İşte o an, beni mutlu edebilcek,iyileştirecek tek şey :melankolia boğulmak.İşte gerçek mutluluk bu.xD
...vElhasılkelam mutlu olup gözlerime perde çekeceğime,melankolik olup insanlara rest çekerim:P( Arabeskten nefret etmeme karşın,böyle arabesk bi cümle kurdum ya helal bana.xD)

Hiç yorum yok: