4 Temmuz 2009 Cumartesi

Arayış



...Arıyorum.Kim olduğunu bilmesem de ben "seni" arıyorum.Bunca kalabalığın içinde,bunca yalan dolan ve kötülükler arasında senin masumiyetine, varolabileceğine inanıyorum.Eminim çünkü sen başkasın,herkesten başka.Seni bulmam,varlığından şüphe duyduğum duyguların varolabilme ihtimaline inanabilmem demek.İşte bu yüzden seni bulmam gerek.Belki de yoksun bu yalan dünyada,seni burada bulmam imkansız,aryışlarım boşuna ama hayllerimde ve kalbimde olman da yeter bana.Bir an önce kavuşmak istiyorum aradığım yabancıya. Gözlerim sadece seni görsün,kulaklarım sadece seni işitsin istiyorum.Benim olabilecek,onun olabileceğim tek gerçek şeyi artık bulmak istiyorum.Bazen nefes almak zorlaşıyor sensiz,ağlamaklı oluyorum yersiz:( İçimi bir korku sarıyo bazen,ya düşündüğüm gibi değilsen.Ama sonra ne kadar yersiz olduğunu anlıyorum bu korkunun eğer sen benim aradığım "sen"isen şüphe edemem ne senden,ne de masumiyetinden.

...Sonsuza dek sürecek belki bu arayış,bekleyiş...ya seni bulucam bu hayatta mutlu olucam ya da varolmadığını anlayıp yanılmış olucam!!


.SeNsiz geçeN günlerin kazası yok be sevgili.!!! Sagopa KAJMER

3 yorum:

Adsız dedi ki...

canımcım uzun zamndır kaçış planları yapıodun demek uygulamaya geçirdin ha(:ama biliosun ben seni nerde olsa bulurum yane xD yeni yaşamın hayırlı olsun ne diyim o gzl yazılarını bekliyorum(z).selametle..

Adsız dedi ki...

ha bi de şu aradığın kimseden bi tane de bana bulsan tam spr olcak ha=)

münzevi kişilik dedi ki...

Canımcım xD ben senden kaçmam ki zaten dostum(:saol. Yazılara gelince "güzel" bence uygun bi kelime değil gibi.Ama yazılarımı bu kadar yücelttiğin için saol xD Aradığım şahsı muhtereme gelince ben bi bulıyım sana da bulucam inşşş. xD ya da zZ.